Nu flyttar jag

......ja i alla fall bloggen. Har inte haft varken tid eller lust att blogga under hösten. Det blev för mycket med alla olika bloggar och 100-årskalas mm mm......

Men nu börjar lusten till bloggandet komma tillbaka....tror jag. Men jag byter blogg och fortsätter här:

"Med kameran i högsta hugg"


VÄLKOMMNA!!!!!!

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Synnöve

Välkommen hit. Här har jag "bott" sen jag började blogga och trivs väldigt bra :)

kramar från nabolandet :)

Postat av: Ingmarie

...Självklart så kommer jag att titta in till dig!

Men ibland måste man välja när det hopar sig....



Stora kramen till dig,gubben Harry o de andra



2012-01-14 @ 18:33:26
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Bara så ni vet...15 grader kallt och 5 cm pudersnö idag!HUGALIGEN!(o jag som trodde våren var på väg?)



Kramen

2012-02-03 @ 10:21:21
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback