Tiden går fort nu...........

Hinner inte riktigt med............


Men förra helgen hade jag selebert besök...kära syster yster, systerdotter Carolina och lilla söta underbara Silas. Redan 3 månader. Så fort det går. Men snart träffar jag honom igen, och igen och igen. Det blir några turer ner till Österlen under våren/sommaren/hösten.



Sötnos!



I dag har Harry och jag tagit en tur till favoritstället.



Kom igen nu...matte. Sluta fotografera, det räcker nu....säger Harry ;o)



Men Harry...det finns ju så mycket fint att fotografera...



Som här tex. fullt med vitsippor...inte riktigt utblommade än.



Men vad är det här??? Det ska ju stå en bänk här! Vi brukar ju sitta här och titta ut över vattnet. Nu blev jag besviken.



Jag med...säger Harry.



Undrar var bänken är?



Kanske vid slottet? Ja...titta där nere...



Där står det ju en bänk...säger Harry. Vi kanske kan flytta den till vattnet, om vi orkar. Synd att inte hussen är med och kan bära. Han fick vara hemma och spika panel...medans vi roar oss med härliga promenader :o)



Det är så här det ska se ut...det gjorde det förra året...i alla fall! Så det så!!!!





Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Helen

Klart det ska stå en bänk där... minst! ;)Kram!

Postat av: Anna ..dansar in

Hej Nilla..det var ett tag sedan..men du vilka härliga bilder du bjuder på..lille Silas är ju söt som socker..charmige Harry..oj..du soffan där..magisk bild..

2011-05-14 @ 18:38:59
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ninni

Men attans har nån glömt att ställa ut bänken åt dig



Finfina kort på er promenad..och vilken gullig unge.



Ikväll blir det nog Eurovisionfinalen...kram

2011-05-14 @ 19:59:57
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: soffie

åå vilka vackra bilder från er härliga promenad,

men va knäppt att bänken va flyttad där skulle ju va så vackert att sitta å blicka ut över vattnet,

kramen

2011-05-14 @ 22:03:14
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Synnöve

Tycker du ska flytta den bänken ner till vattnet. Den passade liksom bättre där tycker jag hihi.



Harry ser ut som Erri när jag stannar och fotar hihi.

Undrar vad de tänker...

Fast vid närmare eftertanken så vill jag nog inte veta.

Kram Synnöve.

2011-05-15 @ 05:40:44
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Ragnvi

Morning! Det var ett tag sen!

Silas o Harry...så söta så! Och bänken...nog passar den bättre vid vattnet! Härliga foton!

Men du...sicken dröm att kunna ha det ute som du har det nu! Jättefin!!!!!

Kramen!

Ragnvi

2011-05-15 @ 07:56:27
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja herregud vilken gullig unge jag har! Och vilken himla braig moster som kan ta så fina foton på honom! Vi ses snart, hurra hurra! Puss och kram sålänge!

2011-05-18 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback