Häromdagen



Var det ett inslag på tv för hundar...om hundar.



Det handlade om "hundbio" Havanna var mycket intresserad, och tyckte nog att jag skulle ta med henne på en bra film. Harry föreslog "Lassie"...konstigt?



I dag har jag lunchat med en gammal kurskamrat från usk.utbildningen, jätteroligt. Vi hade mycket att prata om, men en timme går ju så fort. Hon jobbar i närheten och vi passade på att träffas på hennes lunch. Och när vi satt där och hade det som allra trevligast, då dök ytterligare en gammal kursare upp. Och med sig hade hon sin lilla son, och hur gullig var han då. Jag smälte som smör i solsken...vilket litet charmtroll...ojojoj



På vägen till bilen fotade jag lite nere vid stationen. Men det var en mörk, grå och småruggig dag.



Här är det vinterbad på gång. Hu så kallt!

Ja sen orkade jag inte så mycket mer i dag. En liten promenix med de fyrbenta...för all del. Sen blev det en kopp kaffe och långsnack med kära, kära syster yster. Så glad att jag har dig....och så ledsen över att du bor så långt borta. Men snart....snart, är det vår igen. Och det innebär ju.....ÖSTERLEN...tack och lov. 

Nu kom maken och sonen hem...de har handlat, så snart vankas det mat. Tack och lov för dem också. Nu blir det soffan för resten av kvällen.

KRAM ♥ ♥ ♥


bloglovin

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Anna ..susar in..

Hi hi humdunderhållning på Tv:n..underbart..



Du små människor fascineras man verkligen av..det är berikande att få träffa som charmtroll.



Jaaaaa snart..snart Nilla blir det den lena kusten igen..



Fina bilder..mycket fina.

Postat av: sweetmama

Ja jag hörde om den där hundbion kan det verkligen vara något ???



Härlig bild på vinterbadet :)

2011-01-07 @ 21:47:42
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Anna Hulda Viktoria Eriksdotter

Hallå Kära Syster!

Du ska veta att jag också är glad att jag har dig. Du e ju min bästa bästa storasyster. Visst är det skönt att bli gammal för då går ju tiden så fort. Det betyder ju att vi inte behöver vänta så länge på våren. Nu ska jag gå och sova men vi kan väl telefonfika snart igen. Det finns ju så mycket att prata om.

Kram från Syster Yster! En tusan till lillasyster om Göte får bestämma!

2011-01-08 @ 00:09:17
Postat av: Ida

Hej, vilken fin blogg du har! :D

Haft en bra dag?

2011-01-09 @ 13:11:21
URL: http://idave.blogg.se/
Postat av: Helen

Vilken härlig bild. Förstår att Havanna också vill gå på bio :)

Mitt liv som hund kanske... hö hö hö

Mina jyckisar går igång när dom visar nåt program där det plingar på dörren. Jösses då vankas skäll av "La Liga". Eller vissa inslag där någon hund skäller (dock inte alla - undrar varför)?

Ses snart Nilla! Ska bli jättekul att träffa dig igen och hoppas jag inte är alltför groggy :) He he..

Kram!

2011-01-09 @ 15:28:27
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback