På väg till Österlen



Ja nu är vi här nere. Och regnet bara öser ner. Så dagen har tillbringats framför braskaminen, vi har tittat på film, ätit god mat och latat oss. Men vi skulle behöva fixa lite i trädgården så en och annan soldag skulle inte sitta fel. Men hur som helst... så är det otroligt härligt att vara här igen.



Första gången Harry är på Österlen, och första gången han åker bil så långt. Resan gick bra, han kräktes två gånger, men för övrigt låg han ner och var lugn och tyst. Väl nere på Österlen så fann han sig tillrätta på en gång. Har redan träffat colliekusinerna Göte och Jalle. Ett möte som gick alldeles förträffligt. Duktiga vovvar. Har tyvärr inga foton på det mötet.

Men det finns några fina bilder på Harry, tjejerna och Melvin
här

Ha det gott

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: christina

Var på österlen befinner ni er?

Postat av: ingrid

Ohh, vad härligt det låter!! En solskenshistoria vad gäller din pappa.. Svärfar hade likadant fick sin stroke när han var 94 och levde 3 år till. Men han var inte SÅ illa som Maj som ännu inte är kontaktbar..

2010-06-10 @ 20:22:25
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Margaretha

SÅ synd att det regnar ... Österlen som är bland det vackraste jag vet..... Utom Harry då förståss...hihi...

Nä...ingen kristallkrona ännu..... fast jag funderar fortfarande på hur mnan skall klara belysningen....hmmm...mycket att tänka på.... det är ju inte bara att flänga upp en ellampa hur som helst....

Kram på dig

Margaretha

2010-06-10 @ 21:20:30
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Gunvor

Åhh va härligt! Bara namnet låter som vacker musik. Österlen. Tänk att det är dags nu för

härliga semesterdagar på ditt älsklingsställe på jorden.Hoppas att vädret ändrar sej så solen kommer dit. Va roligt att Harry också gillar stället. Han verkar njuta av bilden att döma.

Och just nu känns det lite hoppfullare för mej också, fast förut i dag har det varit jobbigt med hostan och så febern. Usch vad trött jag blir på detta! Men det blir väl bättre!

Ha det nu så underbart där nere.Och njut!Kramkram från mej. Hälsa Kjelle också.

2010-06-10 @ 21:26:02
URL: http://mammasbilder.blogg.se/
Postat av: Anna ..dansar in

Men himmel så underbart..jag vill oxå..ha ha..jag dyker upp sedan Nilla..det gör väl inget :)

2010-06-10 @ 22:53:06
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning! Österlen...bara namnet får igång mig! För hundra år sedan tillbringade jag en vecka där...så otroligt vackert det är! Längtar tillbaka! Hoppas du fotar mycket!

Nospussen till Harry!

Kramen!

Ragnvi

2010-06-11 @ 05:18:34
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Du vet väl vad alla säger att efter regn kommer solsken.....men fasen vet!

är du i närheten av Västanbäck?(några kilometer från Glimmingehus)I så fall så kommer du väl förbi på en kopp hoppas jag.....Mina 11 katter skulle älska Harry!Hiiii!!!



Ha det gött tills vi höres av

2010-06-12 @ 12:58:44
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback