Award!

Tusen Tack! Jag har fått en fin award! Tack Paula

Reglerna se ut så här.

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

 

Jag säger precis som Paula...att detta ger lite ångest. Finns det verkligen någor intressant att berätta?

 

Tja...intressant eller inte..

 

1/ Jag är morgontrött, hur seg som helst. Skulle kunna gå i pyjamas en hel dag.

 

2/ Jag har massor med olästa böcker. Jag är en "Bokoholic" Kan inte gå förbi en bokaffär, måste in och titta om det finns någon intressant bok. Min förutsättning är ju att den ska läsas. Men jag köper mer än jag hinner läsa. Men nån gång ska jag väl ta mig igenom bokhyllan.

 

3/ Jag har MVG i Psykologi. Ni märker väl att jag är lite djup ibland.

 

4/ Jag tycker inte om att stå i kö. Kan lägga tillbaks det jag har i korgen om det är lång kö. Hellre utan mat än stå i kö.

 

5/ När jag var yngre hade jag rent ut sagt ett sju helsikes humör ;o)

 

6/ Jag har aldrig varit utomlands (förutom grannländerna) Det var intressant, Va?

 

7/ Men nu ska det bli av. Dottern och jag åker till Grekland i vår.



Och nu ska jag lämna stafettpinnen vidare, och de nominerade är:



Snygg-Göte "en sjutusan till makalös grabb"

Elvismammans blogg

Gunvor "mammas bilder"


Pia-Lotta "kafferasten"

Farmor Ingrid

Saras inredning "Katter och pasta"

Elmida


Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Saras Inredning

Åh tack!!



Vad kul att läsa lite mer om dig. Det där om bokoholic har jag förstått =)

Vad spännande att du "äntligen" ska få åka iväg då, det brukar ju vara så att när man fått smak på det så...



Tar till mig awarden!!

Kramkram/Sara

Postat av: sweetmama

Grattis till din award !

Jag fick min igår jag med.

Ha en fin dag!

2010-01-26 @ 12:36:50
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Anna tassar in

Aha...men du Grattis till Awarden den är du så värd..



Oj så duktig på psyko..härligt..



Grekland är beroendeframkallande tänk på det :)

2010-01-26 @ 14:10:46
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ninni

Tror minsann alla har fått den där awarden inklusive mig själv har inte



Har inte hunnit med att fixa den ännu bara.



Kul att lära sig lite nytt om sina bloggvänner..kramen

2010-01-26 @ 16:16:00
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Camilla ~ elmida.se

Tackar så mycket!

KRAMAR!

2010-01-27 @ 09:28:47
URL: http://elmida.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback