Sitter och väntar

På vad då? Kanske ni undrar, eller?



Ja tids nog får ni veta....



Inte på "Grabbarna Bus" i alla fall.



För det var hämtning av två av dem för mormor i går eftermiddag.



Nästan hemma hittade de en härlig snöhög att leka i.



Och då åkte kameran fram...så klart.



Härligt, härligt....



Sen gick vi in och gräddade ett stort lass med pannkakor. Och de åt, och åt.....

Och vad väntar jag på nu då......inget roligt alls....Milton fick kräksjukan i går kväll.  Inbillningssjukan har jag redan fått. Så fort man hör ordet "kräksjuka" så mår man ju rent ut sagt "tjyvtjockt" blääääää!

Men jag är också otroligt trött, har jobbat mycket nu. Bara en helt ledig dag i veckan. Och i går sov jag ju inte så många timmar eftersom jag skulle hämta grabbarna. Så det kan lika väl vara att jag är helt slutkörd. Jag är såååå trött, ögonen svider och jag gäspar käkarna ur led snart.

Jag är ensam hemma nu, sonen och maken ska gå på bio och äta en bit mat i stan. Så jag tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig en stund nu.

Ha en trevlig kväll....ni som är pigga.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Ingrid

Nej, den sjukan är inget kul.. Tror vi är många som börjar bli lite vintertrötta.. Har med varit lite halvkass ett tag med känningar i rygg o trötthet. Hoppas det hjälper dig att vila lite!! Kram

Postat av: Synnöve

Näe inte ska du bli sjuk nu....

Bli frisk!



Här är vi friska, än så länge.



Ska göra svele en dag. Har du ätit det?

Gott är det.

Kramen på dig.

Go bedring.

Synnöve.

2010-02-06 @ 19:58:41
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Margaretha

Oooo fy....jag brukar också kunna bli "inbillningssjuk"....inte kul det heller !!!

Hoppas du e piggare idag....

Kram

Margaretha

2010-02-07 @ 09:48:53
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: sweetmama

Härliga snöbilder ;o)



Hoppas nu du slipper kräksjuka du får stoppa i dig lite vitpepparkorn och ingefära, det är bra !

2010-02-07 @ 11:14:00
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Ninni

jag hoppas innerligt att du klarar dig från kräksjukan..värsta som finns!



Kramen

2010-02-07 @ 13:23:04
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Jag vet allt vad du väntar på. Jo, på våran telefonfika. Du jag ringer vid tvåtiden. Blir det bra??? Jamen då hörs vi syrran. Kram så länge!!!!

2010-02-08 @ 07:40:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback