Jag är så trött.........



Jag måste sätta mig en stund och vila.



Kanske tända lyktan och mysa.



Kura skymning.



Bland adventsljus och stjärnor...som faktiskt kom upp i tid. Både här hemma och hos pappa.

Och apropå pappa....så har han nu mer hjälp hemma. Det gick fort, men det krävdes en del samtal hit och dit. Och han mår mycket bättre nu. Jag ska åka med honom till doktorn på torsdag, för uppföljning av sjukhusbesöket.

Har jobbat så gott som hela veckan, mycket att göra, blev ett extrapass också. Och i morgon kurs, tiden bara rusar iväg. Först blir det måndag och sen helt plötsligt är det måndag igen. Tiden räcker inte alls till just nu. Det går i raketfart.



Nu gör jag som Melvin, jag går och lägger mig i soffan....och gör just ingenting.

Vi hörs när vi hörs........

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Anna Hulda Viktoria Eriksdotter

Hallå Syrran!!!

Du vet vad du ska göra för att bli piggare. Snart slutar jag att tjata och predika. Tänk vad tråkigt det blir. Jag vet inte vad det har tagit åt veckans sju dagar. Det är inte något speciellt för U-V det är samma här nere i södern. Jag tror att veckan har krympt till 2-3 dagar per vecka. Jädrans konstigt. Julfint blev det i alla fall på din blogg. Vi kan väl höras om någon dag. Ja det blir ju typ måndag nästa vecka.

Massor med varma kramar från Syster Yster!!!

2010-12-06 @ 20:07:03
Postat av: Ann Catrine

Vad fint du gjort här på bloggen!



Inte underligt om du är trött,

som du ordnar och fixar,

både för dig och andra..



Hoppas du nu slagit dig ner i soffan och tar igen dig! Man måste lyssna på kroppen!



Kramar

Postat av: soffie

va fint du har här på bloggen nu.

va skönt att din pappa har det bra nu

usch att va så trött jag känner som du just nu jag avskyr mörkret å detta gör mej så trött.

hoppas du snart blir piggare igen ,

va fina bilder kram

2010-12-07 @ 20:59:07
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anna ..smyger in

Oj här var det stylat ska jag säga...så pass tjusigt..mmmm det är härligt med ljus o lyktor..och dina bilder är magiska..

2010-12-07 @ 22:03:37
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Julefint ser jag.. jag borde kanske tapetsera om, men jag vill ju ha mina kaffebönor kvar .. tycker de tillhör mig på något vis;)



Ja du, våra föräldrar de tar en del tid , men så länge man orkar så gör vi det vi kan för de våra.. hoppas din pappa får ha det fint nu i Jul, då han har mer hjälp. har ni inte funderat på annat boende för honom, eller han klarar sig så pass bra och vill bo hemma.. då är det ju fint att han kan det så klart:)

I morgon är det Julkaffe på kvällen på mammas boende och vi ska dit så klart.. dagarna springer på och jag är hos henne så ofta jag kan och orkar.. för det tar en del på mig oxså att för ofta komma upp dit.. nu kan jag ju inte gå ut med henne heller i rullstolen.. det är alldeles för tungt i snön. men måste ta ut henne en sväng utanför huset snart.. jag känner det, behöver ju inte gå upp till City som ofta förut. jag är i full gång med stickor och virknål här.. barnbarnen du vet som det hantverkas till .. julklappar:)

Ha de nu så gott o vila dig mellan varven.. Stor kram till dig:)

Postat av: Helen

Halloj tjejen! Vilka fina bilder du lagt ut. Mysiga och stämningsfulla. Kissemissen var också söt. Själv har jag fyra, varav tre som vägrar gå ut när det är 20 grader kallt.

Hoppas du får lite tid till vila Gunilla och försök att inte stressa. Det är aldrig bra.

Varm kram till dig!

2010-12-08 @ 10:05:01
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback