Lite regn & lite sol.


Såg så fina regndroppar när jag satt och åt frukost, så jag måste ut i lilla täppan och fota.

Så fint.

Ganska läckert, eller hur?

Och så en i motljus, blir så snyggt tycker jag.

Det har varit blandat väder här i dag. Både regn, sol och moln. Men hyfsat varmt i alla fall

Skulle ju haft lite hundvård i dag, var tanken. Men det blev bara en tanke. Jag har köpt balsam till vovvarna i alla fall. Och lite färg till min egen kalufs. Står helt plötsligt utan frissa, hon har bara sålt sin salong och börjat jobba på en förskola. Har jag fått höra. Tona håret brukar jag ju göra själv, det blir värre med klippningen. Men nu under sommaren får det vara långt. Så skönt att sätta upp håret då. Gick runt i centrum och skrotade en stund. Provade lite här och lite där. Hängde sen tillbaka, hade ingen köplust alls. Men till sist slank det med en liten klänning i alla fall.

På kvällskvisten var vi iväg en sväng till äldsta sonen. Han behövde låna min bil. Elvis skulle läggas in i kväll inför ingreppet i morgon. De hade Emlat (bedövningssalva) portachaten (infarten) hemma, och han sa ingenting när sköterskan satte nålen. Bara sprattlade lite med benen, han är så duktig den lille skrutten. Han ska sövas tidigt i morgon bitti. Det är ett mindre ingrepp den här gången, som förhoppningsvis ska göra att det fungerar bättre för honom.  För nytillkomna läsare så har Elvis en sjukdom som heter
Hirschsprung  och han är opererad ett antal gånger redan. Han har tillbringat mycket tid på sjukhus under sitt första år.

 Farmor tänker på dig, och hoppas att allt går bra.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Zassi - Sara

Åh hoppas det gått bra för lillkillen nu!!



Här regnar det lite smått idag - det är bra för gräsmattan och den eventuella snön som ligger kvar :)



kramkram


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback