Slut på veckan


Nu börjar blommorna slå ut i trädet utanför, trodde nästan att jag skulle missa det i år. Men blomningen väntade snällt tills vi kom hem från Österlen.

Har jobbat i natt. Bara tre barn, lugnt med andra ord. Blir nog likadant i natt också. Har så klart sovit en stor del av dagen. Sen har jag ägnat mig åt fotografering,
här är mitt bidrag till Fototriss. Övriga bidrag finns Här

Har hunnit med att prata bort en stund med syster också. Colliepojken Göte har varit på utställning i dag. fick en 1:a i kvaliten. Grattis Göte, och bra jobbat Bosse som höll i kopplet.

 
Nu har här ätits Pizza till middag, och det börjar dra ihop sig till nästa nattpass. Ha en trevlig kväll och sov gott ni som får sova. Själv sover jag i morgon.

Katten Melvin får avsluta veckans bloggande.

Ha de!

Follow ~Nillasdagar~

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Nabil

Katten är hur söt som helst!

Postat av: Pialotta

Älskar din triss i bilder.. katten är hur söt och bra fotad som helst, Nilla..

Det märks du gillar din nya kamera.. blir riktigt bra bilder:-) Kram o natti till dig då../Pialotta

2009-05-24 @ 19:29:38
URL: http://caffepaus.blogg.se/
Postat av: soffie

å så otroligt vackra bilder!

2009-05-24 @ 19:51:00
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Gunvor

Vilket härligt träd! Är det ett äppelträd? Snygg vovve och en snygg kisse också. Idag har vädret varit superfint här. Helena o jag var till BVC och vägde lillan idag o hon ökar så bra. Sen åt hon när vi kom hem o sen låg hon ute i vagnen o sov..länge. Såå skönt!

Ha en bra jobbnatt!Kramkram!

2009-05-25 @ 20:02:48
URL: http://mammasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback