Sköna maj

Välkommen, sköna maj! Så underbart väder det har varit hela helgen.


Mera lek med kameran, det är så roligt. Och det blir så fina bilder (tycker jag i alla fall)

Testar och provar mig fram. Men ofta blir det ju på auto, för att vara på den säkra sidan. Speciellt när jag fotar barnbarnen, då vill jag ju inte trixa för mycket. Men lite blir det då också.

Min nya kompis är en
Canon EOS 1000D

I dag har jag så klart Fototrissat. Var hemma hos pappa och fikade, och fotade lite i trädgården.

Har jobbat mina nätter för den här gången. Är ledig några dagar nu. Men det är fullt program. Bla hundvård, måste ta itu med vovvarna någon dag i början på veckan. Ska bara handla upp mig på lite shampo och balsam först. Sen ska mitt eget hår få lite vårfärg.

Var hemma hos Elvis och hans föräldrar på första maj. Vi blev bjudna på middag, gillad kyckling, grillad aubergine, potatisklyftor och en smarrig sallad. Lite vin till det. MUMS! så gott och trevligt. Tack så hemskt mycket för det kära svärdotter och son. Elvis var hur pigg och glad som helst, jätteroligt.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Synne

Först vill jag tacka för ditt besök hos mig. Kul när det dyker nya bekanstskaper.



Nu har jag suttit och läst din blogg och jag gillar den. Så jag kommer igen.

Härliga bilder du visar på hundar och brudpar och barnbarn. Bilderna på din porslinsblomma älskar jag.

Mest kanske för att jag alltid velat ha en själv, men alldrig lykats med att hitta någon.

Vacker är den ialla fall.

Nu ska jag strax ut på verandan och gotta mig lite i solen.

Ha det gott och välkommen igen.

Kram Synne.

Postat av: Solvarma Irene

Hej!



Underbara blommor, ja dina bilder blir verkligen vackra.



Jag önskar dej en skön ledighet, och du ta det lugnt när du är ledig, men förstås så måste ju du göra vovvarna och dej lite vårfina.



Må gott, önskar Irene

Postat av: Paula

Grattis till nya kamerakompisen! Men du hade väl en riktig höjdarkamera redan innan? Är det porslinsblomma eller vad är den vita superfina vackra blomman?

Vi har så kyligt idag att jag tagit på mig fleecetröja och sockor! Visserligen 7 grader ute men lite regningt också så det känns ruggigt.

Hoppas det blir lite bättre till helgen så vi kan åka ut nu när allt funkar. Och jag kan tända så jag hittar portapottin på natten, hihi

Kramen och självklart håller vi tummarna för grabben!

2009-05-05 @ 11:13:17
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback