Mellan Hägg & Syren


På morgonpromenad på Österlen, mellan Hägg & Syren.



Vackra hästar i en hage efter vägen.

Här inne sitter Näktergalen och drillar så vackert.

Fåren har det skönt i skuggan av trädet.

På andra sidan vägen står pappa tjur med sina fruar och barn. Han är riktigt maffig.

Det har blivit några härliga morgonpromenader den här veckan. Men det har varit riktigt blåsigt och kyligt på öppna ytor. Vindstället satt inte i vägen. Men hemma i trädgården har det varit riktigt skönt att sitta i solstolen.

I dag har jag varit hos syster yster och fotograferat hennes skyddslingar. En kopp kaffe ute i solen blev det också.




Colliepojken Göte.

Pudelflickan Helga.

Och Pudelflickan Stina

Hjälp!!!!!!!!!!!!!!!


Lilla Smulan, inte alls farlig. Bara söt!

Och sist stallkatten Charlotte.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Ninni

Nämen du vilka vackra djur..sötnosar allihop!



vi bor nära vindkraftverken kortet har jag tagit från min balkong!



Kram kram

Postat av: Solvarma Irene

Hej!



Det var många sköna bilder, det ser ut som du har sköna omgivningar att promenera i.



Må gott, önskar Irene

2009-05-15 @ 16:24:27
URL: http://solvarma-foton.blogspot.com/
Postat av: Kusin Anna

Å så fina bilder - massor av fina djur också! Jag blir nog tvungen att åka till Skåne nån gång - har bara varit där i januari en gång. Inte så skojsigt...

2009-05-15 @ 22:42:36
URL: http://pelleskop.webblogg.se/
Postat av: Junitjej

Så fina bilder!

2009-05-16 @ 08:34:22
URL: http://junitjejen.se
Postat av: bröllopsbloggen

Hej hej fin blogg du har :)



hoppas det är ok om jag berättar lite om ett experiment jag starta för lite över en vecka sen.

Min högsta dröm att att gifta mej, men min ekonomi säger annat.

Nu har jag startat operation Bröllopsbloggen där jag söker sponsorer för att få mitt bröllop.

För att lyckas med detta behöver jag all hjälp jag kan få besök mej lämna en kommentar, kanske en länkning? följ bloggen visa att tillsammans kan vi göra denna stor!



Tusen tack för just din hjälp



kram

2009-05-16 @ 08:49:59
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback