Collage

Det blev så mycket foton i dag så jag gjorde lite collage för att kunna få med åtminstonde några av alla bilder jag tog.

Min lilla förgård. Ser lite plåttrigt ut på collaget. I dag stod det dessutom två mopeder där. Jag har tillbringat eftermidagen i solen där ute. Började med frukosten och sen fram med kameran. Att man kan hitta så mycket att fota på ett så litet ställe.

Dryga 20 grader.

Det var mycket trafik i luften i dag.

Det fina trädet, som jag tror är en prydnadsapel, är ofta med. I alla fall nu när det blommar. Nästa vecka är det nog över.

Vindspel, Kaprifol och lilla hyresgästen överst i mitten.

Det har varit två väldigt långa och dryga nätter. Inte mycket att göra. Så i natt tog jag ledigt. Skönt. Men jag var ju inte riktigt säker förrens framemot  20.00-21.00-tiden. Kommer det in flera patienter som är dåliga så är det bara att åka in. Men nu blev det inte så. Så i natt sover jag hemma i sängen i stället för att skrota på jobbet.

Och det passar väldigt bra för jag ska till min sjukgymnast i morgon eftermiddag. Så jag hade inte kunnat sova så länge om jag hade jobbat. Och nu är det ledigt till onsdag nästa vecka.

Syster Yster med man och Colliepojken Göte kommer på torsdag. Det ska bli fixardagar hos pappa. Det blir roligt för pappa att få besök, de ska bo hos honom. Och han ska få "riktig" mat, och sällskap vid bordet. Jättekul att de kommer, men jag är mest glad för pappas skull.

Tjingeling!

Follow ~Nillasdagar~

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Ninni

Va härliga bilder det blev!



Ha det gott..kramen


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback