Snön den bara vräker ner....


Så har vi fått vinter igen. När man precis börjat ana våren. Det började snöa redan i natt, blev lite snopen när jag tittade ut genom fönstret på jobbet. Inte kul när man ska ut sen på morgonen och skotta fram bilen och köra hem. Det brukar gå bra, men man blir ju tröttare och tröttare ju längre man kör. Sista biten kan vara jobbig. Då blir det till att höja volymen på radion och sjunga för full hals. I värsta fall får man dra ner rutan och släppa in lite kall luft.

Så om ni ser någon i en bil tidigt på morgonen, som sjunger för full hals och dessutom med rutan nere, ja det är bara att erkänna, det är jag :-)


Har inte sovit så bra i natt, har lite skallebang, trots en kort men skön promenad med hundarna. Och inte blev det bättre efter kaffe och äggmacka heller. Får väl slå mig ner i soffan och titta på tv. Spelade in några program i går kväll som jag ska kika på.

Ja säga vad man vill om vinter och snö, vackert är det i alla fall.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: tess

Tack själv å du e så välkommen in hos mig. TREVLIGT med alla nya läsare som tittar in. Å du har underbart fina bilder även idag. //Tess


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback