Nu är våren på väg..........





Trodde jag för några dagar sedan när jag tog de här bilderna. Men sen har det varit kallt och blåsigt, till och med farit lite snöflingor i luften. Men den är nog i antågande för jag var till sonen och tittade till huset i dag. Och där hade snödropparna tittat fram. Och det gör även solen, till och från.

I går firade vi en 18-åring här hemma. Lite torftigt kändes det när resten av familjen är i Thailand. Men vi ska fira honom i morgon, tillsammans med två fastrar (var av den ena är hans Gudmor), en kusin och hans familj. Vi får fira med syskonen när de kommer hem, för då finns det mer att fira. Dottern gifter sig nästa vecka i Thailand nämligen. Lite tråkigt att inte kunna vara med. Men man reser inte till Thailand hur som helst.

Nu får jag ta och sätta fart, måste förbereda maten till i morgon. Blir en konstig dag i morgon. Först ska vi åka på begravning, en kusin till mig som begravs. Och på kvällen middag för sonen. Tvära kast mellan sorg och glädje. Men det är väl så det är, Livet!

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Ninni

Så är livet det pendlar mellan sorg&glädje!



Åhh va sorgligt att inte kunna vara med på bröllopet.

Men vadå till Thailand sticker man väl över en kafferast..hihi



ha en sköööön helg, kramen

Postat av: Paula

Men vad trevligt med en dotter som gifter sig! Fast jag förstår att du gärna velat närvara förstås! Ingen av våra ungar har ännu gift sig, vi tänkte väl inspirera dem när vi själva vigdes i höstas, men än har ingen härmat oss! Ska man ordna med festligheter också så är det ingen billig affär!

Hoppas du håller dig frisk med hjälp av dina naturpreparat, jag funderar på att prova Artrox för nu är jag såå trött på värkande leder...

Kramen från ett mycket vintrigt Dalarna där vi förutom all gammal snö även har ett nytillskott på över en dec!

2009-03-24 @ 11:59:28
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback