Min nya leksak






Fick av maken, bara sådär! Blev jätteglad, så klart. Nu går jag med lurar i öronen hela tiden hihi!

Ska äta en sen frukost nu och kika lite på Malou (efter tio). Sen ska jag ta mig ner till centrum, måste ha nya salvor och krämer för min psoriasis. Det blir nog besök både på Apoteket (har recept på cortisonkräm) och en titt på hälsokosten, finns en kräm där som heter
Zona   Den är väldigt bra, men jag vet ännu inte om den är bättre eller sämre än cortison. Jag provar mig fram lite. Men just nu är det jobbigt, båda benen från knäna och ner mot fötterna, är fulla med psorasis. Det kliar och jag river sönder mig. Ser förskräcklig ut, börjar till och med bli jobbigt att byta om på jobbet. Kan inte ha något som sitter åt på benen och fötterna. Inomhus går jag utan strumpor och med mjuka uppkavlade byxor. Går jag ut måste jag ju ha kläder, och då blir det värre.

Ja ja, det var dagens gnäll!

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Zassi - Sara

Åh vad avis jag blir! En sån vill jag oxå ha.



Vilken mysig liten kisse som ligger i diskhon. Men jag förstår honom, han gillar nog inte vovvarna så värst..



Ha det bra!

Kram

Postat av: Barbro (moster)

Stackars dig som har fått såna problem med psoriasis. Tur ändå att det finns sköna plagg att ha hemma. Väldigt fina vinterbilder du har tagit.

Kram

2009-03-13 @ 11:00:56
Postat av: Anna o hundarna

Åå, den var fin! Grattis!

2009-03-13 @ 19:04:57
URL: http://pelleskop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback