När du får oväntat besök.............

"En trevlig överraskning kommer om ca 15 minter, hoppas att du är hemma. Kram"

Det pep till i mobilen och det här trevliga meddelandet fick jag. Avsändare var svärdottern. Jag hade ju jobbat och satt i pyjamasen och slappade framför datorn. Snabbt på med kläder och sen kom de. Elvis och svärdottern med en jättemumsig nybakad Rabarberpaj. Den var fortfarande varm. Det var en härlig överraskning! Tack snälla, rara, söta, underbara svärdotter.


Tog fram en låda med lite gamla avlagda leksaker. Elvis hittade direkt en liten hund att gosa med.

Ser ni han har inte mat runt munnen, den här gången :-)

Follow ~Nillasdagar~

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: elmida.se

Mysigt med besök =)

Kram på dig!!!

Postat av: Ninni

Ohh va söt han är...och rabarberpaj mums va gott!



Ha en fin dag..kramen

2009-06-06 @ 10:19:51
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Elvis

det är så roligt att få överaska=) ha en bra dag, mamma ska jobba jag blir hemma med pappa idag puss

2009-06-06 @ 10:24:27
Postat av: soffie

va roligt med besök å va vacker din son är,

2009-06-06 @ 21:52:59
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Paula

Vilken trevlig överraskning. Jag gillar inte sötsaker men en rabarberpaj tror jag att jag skulle överleva, "ler". Tyvärr har jag ingen egen rabarber längre, men såg utanför vårt nya hyreshus en jätteplanta! Ingen hade plockat något, undrar om man kan sno lite där...

Vi flyttar veckan efter midsommar, vi ska lämna nycklar till gamla lägenheten första juli och då ska ju slutstädningen vara klar, suck! Tur man bara bott ett år, då hinner det inte gro igen fullständigt...

Ha en mysig vecka, är det midsommar som gäller för ett Skånebesök?

Kramen

2009-06-07 @ 20:37:36
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback