Midsommar

Midsommar firade vi som sagt med pappa. Vi hade jättetrevligt, och pappa var pigg och glad.


Utsikt mot sjön, genom grenarna på grannens träd.

Han bor så fint pappa.

Aklejorna blommar så fint nu.

Nu ska jag jobba mina tre sista pass, i natt, söndag och måndag natt. Sen är jag ledig nästan fem veckor. Välbehövligt, för nu är jag trött. Känner av i hela kroppen att hösten och våren varit tung. SÅ skönt det ska bli :-)

Mer bilder finns
Här.

Och även här i Fotobloggen.

Follow ~Nillasdagar~

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Gunvor

Åh va fint han bor din kära pappa! Härligt med närhet till vattenblänk!

Jag beundrar nattjobbare. Min äldsta dotter jobbar som personlig assistent åt en liten pojke. Hon jobbar bara natt och har gjort så i 8 år, tror jag det är nu.Åt samma pojke, så han var liten när hon började där.Men det sliter på kroppen att vara vaken hela nätterna när hon jobbar. Det gäller att kunna sova när man kommer hem. Nu har ju hennes egna barn blivit stora.. det var annat när dom skulle iväg på skolan o hon kom hem när dom skulle kliva upp.

Hoppas dina jobbnätter går bra nu..så blir det väl skönt med semester sen. Ha det gott. Kram.

Visst var Ellie söt sommarflicka på bilden!

Postat av: Ninni

Jag längtar såå efter semester jag med...jag är trött!



Va härligt att få vara med din pappa..ha en fin dag, kramen

2009-06-20 @ 13:21:45
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Härligt med semester då förstår jag.. nattarbete tär liksom allt annat jobb inom vård och barnverksamhet.

Kul ni hade det så fint med lille pappsingen.. visst är det så att man gör vad man kan för de sina.

Vi var hos mannens dotter.. delar av släkträff kan man säja.. visserligen regn o blixt o duunder ett tag, men det fixade sig med vädret senare..

Kram o ha de fint.. sticker ni till Österlen på semestern eller..??

2009-06-21 @ 00:04:32
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: @nemonen

En härlig vy han har att titta på. Hoppas han uppskattar det.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback