Äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Resan till Österlen gick bra, vi kom fram i går mitt på dagen. I dag har vi har slappat i trädgården och  varit ut på en liten fototur för att få bilder till  fototriss. Mitt bidrag finns
Här

Sist vi var här var det ju fåglar i fototrissen, men då hade jag inte mitt nya objektiv så det blev inte så bra bilder. Men nu har jag lyckats fota en Glada.

Mäktig fågel.

Har fotat lite i trädgården också.

Massor med fläderblommor, ska bli lite saft i veckan. Flädersaft, bland det godaste som finns, hör definitivt sommaren till.

Äppelmynta, tror jag att den heter.

Rosor............

och åter rosor....................

Återkommer sannolikt med mer sommar och Österlenbilder.

Follow ~Nillasdagar~

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Ninni

Härliga sommarbilder förstår att du har det bra nu i ditt Österlen.



Kram på dig

Postat av: Monica

Hej Gunilla med familj!

Jag förstår att ni har det supermysigt i Skåne:-) Härligt för er och tjejerna;-)

Vi har det super uppe i stugan nu, jag jobbar fortfarande, men jag åker emellan stugan och jobbet..vi har det SÅ mysigt här..speciellt nu när vi har installerat "värmepump" (för att det ska bli billigare el på vintern) som också kan ge "kyla"..vilket är välkommet nu:-)) Vi har +29 i skuggan på dagarna.



Kram till er alla!

Monica

2009-06-30 @ 23:37:59
URL: http://www.tequilavilles.com
Postat av: Barbro

Oj, vilka bilder! Visst är det trist när kroppen säger ifrån. Du får väl cykla istället eller helt enkelt VILA. Kram

2009-07-01 @ 10:55:36
Postat av: Pialotta

Underbara blder och vyer från ett ljuvligt Österlen Nilla lilla.. koppla av och ta dina cykelturer så mycket du orkar.. du vet lantlivet gör dig till en annan människa:-) Önskar jag var där och cyklade bredvid.. tänk du.

Kramar från ett riktigt klibbigt K-Town

2009-07-02 @ 22:25:11
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback