Nu räcker det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Det var ett himla tjat om den där "
Snygg-Göte". Nu börjar jag tröttna på att min matte ska vara där varje dag och blogga. Ska det vara så himla svårt, du som är så "Snygg" och självgod ska väl kunna blogga själv, eller?

Jag är inte bara SNYGG, jag är VACKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och jag är dessutom utställd med ett flertal CK, sug på den du "Snygg-Göte"

Just nu är vi på landet, syrrorna och jag. Här letar jag efter min lillasyster.

Där är hon ju!

Vi är faktiskt systrar på riktigt, vi har samma mamma, men olika pappor. Så är det oftast i hundvärlden. Själv har jag fyra barn med två olika pappor. Och det ska jag tala om, att det är inte vem som helst som får bli pappa till mina barn. Jag har skrämt iväg en och annan kandidat.

Kom igen nu syrran................

Vem kommer först? Som den kloka storasyster jag är så låter jag henne vinna.

Matte kallar henne för "Trollet" visst är hon söt.

Vid tangentbordet "Greta" Tequilaville´s Gaelic Gwendolyn

Voff och Tass, matte hälsar

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: colliepojken

Hej kusiner!

ok ni är vackra, men jag är snyggast, coolast och en riktig läckerbit.

2009-07-13 @ 17:25:04
Postat av: Pialotta

Ha, ha ja du hundar kan visst både skriva och förmedla sina tankar:-)

Coola bilder och hopkok du fick till:-)

Ser ni varit och sett/hört Pernilla A, hon är bra gillar henne.. fast Dregan.. nej jag vet inte.. de där två är ju ett par. Såg Berg flyttar in hos de där två.. ja så kan det gå.. tycker bara han kunde va lite mer sig själv och inte så påklistrad med allt han har målat och stuckit i sig.

ha de fint nu skiner solen här oxså.. Kram

Postat av: Paula

Hej snyggingar! Ser att ni är på kollo! Där springer man lös och ledig i höga gräset, usch har ni inga fästingar där? Vi har fått örthalsband men en o annan kryper omkring i pälsen i alla fall, blä vi gillar dom inte! Helt onödiga djur som inte gör någon glad!

Hoppas grillmästaren fixar till saftiga biffar åt er också!

Vacker tass säger Loppan och Blinka med hjälp av matte

2009-07-14 @ 22:36:16
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback