Härliga lata dagar................


Foto från syrrans svåger och svägerskas fina trädgård. Vi hade knytkalas där i lördags kväll. Såå trevligt. God mat, god dricka och mycket skratt.

Alldeles nyss upptäckte jag att Herr & Fru Duva har fått tillökning. En liten dunig duvunge kikade upp ur boet, så söt. Det kanske kommer foto senare, men jag vill inte störa för mycket nu.

Jag har ju gjort en blogg till syrrans Colliepojke som jag gjorde reklam för här. Och Greta ska väl inte vara sämre, så nu har hon fått en alldeles egen Blogg.  
En prinsessas dagbok  Jag, eller rättare sagt Greta kommer att skriva lite om sitt hundliv där. Det finns även en del gamla bilder och utställningsresultat som jag har kopierat från vår hemsida(som inte uppdateras längre)

Tjingeling


bloglovin

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Erik "Semlan"

Hej, för några trissar sedan undrade du hur planteringsfyrkanterna ser ut när växterna blommar. Jag var förbi och har nu lagt upp några foton. Varsågod :-) Få se när du törs fotografera duvfamiljen... Må gott i det gröna!

Postat av: synne

Vilken snygging det var i inlägget under...

Klart att hon blir avis på Göte :D



Så där vill jag ha i min trädgård med. Det var himmla snyggt.



Hoppas du får njuta finvädret nu.

Klems Synne.

2009-07-16 @ 19:35:37
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Paula

Hej du semesterfirare! Hoppas du börjat komma ner i varv och att kroppen tackar dig för att den får välbehövlig vila!

Gubben min har ryggskott, varit hos chiropraktor, men idag ska han dessvärre åter släpa möbler som vi handlat på Blocket....hmmm inte snällt. Eller dålig planering kanske?

Vi stannar hemma i helgen och utsätter inte hans rygg för den smala tunnare madrassen i husvagnen, lite förnuft måste man ha kvar!

Kramen och ha det så skönt, doppa bara tårna om det är för kallt!

2009-07-17 @ 09:34:09
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback