Utmanad

Pelleskop-bloggen har utmanat oss: 5 är den röda tråden. Man ska gå in i sitt fotoalbum och kolla i femte mappen, femte bilden och lägga ut den i sin blogg och berätta om bilden. Sedan ska man skicka vidare till 5 andra bloggare.

Här är min bild, Tok-katten Melvin. Kan man hitta precis var som helst. Ligger gärna i diskhon, hur nu det kan vara så populärt. Det går över mitt förstånd.

Men söt är han i alla fall :-)



Hundpromenad med två små virrpannor som hade knäck i lurarna.

Hörde inte ett smack, matte ropar och ropar. Men blir totalt ignorerad.

Nu drar vi..........

Ska du med eller?

Nej titta på utsikten i stället då lilla matte.

Så här går det när man inte lyssnar på matte, tji fick ni. Koppeltvång!!!!!!!!!!!

Jaha, typiskt!!!!!!!!!!! Vad ska vi göra nu då?Ska vi gå hem till dig, eller mig...............

Eller var och en till sej........



Nej, vi går nog hem tillsammans med matte :-)

Jag utmanar ingen speciell, utan alla som vill.

Låst inlägg

Nillapilla

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Ninni

Hej hej vännen så du bloggar lite grann!



Trodde du lagt av helt och hållet har itne din länk kvar!

Inte ens lösenordet!



Är allt bara jobbigt...stackars dig..stoor kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Postat av: Herr E

Det var en jättesöt liten kissekatt!

2009-02-07 @ 01:41:33
URL: http://www.ejrevi.com
Postat av: Duracellmamman

Kikar förbi med en härlig Lördagskram!!

2009-02-07 @ 15:40:07
URL: http://duracellmamman.se/
Postat av: Gunvor

Nen åhh vilka gulliga djur du har! Kissen i diskhon var ju supersötast! Jag har ju skickat hem mitt sällskap Astrid nu..till sin matte i Stockholm. Det blev väldigt tomt på en gång, men nu har man vant sej igen att hon inte är här, så nu får man stänga toadörren igen.Hon har sin låda därinne.Hon har varit här sen före jul.

Dina voffsingar är också väldigt söta. Hoppas allt är bra med dej o familjen.

Här snöar det hela dagen, jag tror det är tredje dagen i rad. Nu får det räcka tycker jag. Långt till våren känns det som. Jag längtar ju till i April när nya barnbarnet anländer. Hon var ganska så rund om maggen nu. Härligt!

Ha det så bra! Många varma kramar!

2009-02-07 @ 16:31:48
URL: http://mammasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback