Promenad vid sjön Fysingen

I dag körde jag sonen till skolan, och sen tog jag en annan väg hem. Och landade vid sjön Fysingen. Vackert, tyst, lugnt, kallt och blåsigt. Höll på att frysa fingrarna av mig när jag fotade. Men det var skönt med en stund alldeles för sig själv. Det enda som hördes var en envis liten hackspett.

Jobbade ju lördag och söndag natt. Sov i måndags, alldeles för länge, men så skönt det var. I går var jag helt ledig, började dagen hos sjukgymnasten kl. 9.00. Sen hem och rastade hundarna, och sen orkade jag inte just något mer. Och nu är det jobb igen. Två nätter, går av på fredag morgon. Sen är jag ledig till torsdag nästa vecka, då har jag jobb torsdag och fredag natt. Sen ledigt i åtta dagar igen. Underbart!!!!!

Här kommer lite bilder från min promenad.














Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Pialotta

Så himla vackert Nilla.. de där svajande växterna vid vatten är så himla läckra.

Kan du inte köpa dig ett par vantar som är bara bara på själva fingertopparna.. Verkar kanon, men jag har inga själv.. är säkert finemang:-)

Kramar till dig från ett snöigt Skåne ännu..

Postat av: Gunvor

Jättefina bilder från sjön.WOW vilken skridskois. Men jag själv är rädd att gå ut på isar. Mycket jobb för dej, men ändå skönt med lediga dagar efteråt. Min äldsta dotter jobbar som personlig ass. hon har ungefär samma chema, med 9 dagars ledighet.Jobbar bara natt och har jobbat så i många år.Det sliter på kroppen att sova på så konstiga tider. Men hon trivs med det jobbet.

Hoppas du får en fin dag! Många kramar!

2009-02-19 @ 11:57:12
URL: http://mammasbilder.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Jättehärliga bilder, minsann!!

2009-02-21 @ 20:31:45
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback