Alla Hjärtans dag


Det här kortet är till min allra käraste lilla svärdotter, i fall att hon läser svärmors blogg ifrån Thailand. Annars väntar det på henne när hon kommer hem. Hon har haft en svår tid med många dagar och nätter på sjukhus med lilla Elvis. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det vänder för er, allra finaste lilla familjen.


Till allra käraste vackra dotter, du är underbar.


Så himla roligt det är att göra egna kort. Men jag är bara nybörjare.

Har skickat iväg några till släkt och vänner.


Trevlig "Alla Hjärtans Dag"

Själv ska jag jobba två nätter nu. Och när jag går av på måndag morgon så ska jag ha medarbetarsamtal. Hur tror ni det går, klockan 7.00 efter 10 timmars arbete. Hoppas bara det går fort, annars somnar jag nog mitt framför chefen. :)

Låst inlägg

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Gunvor

Men va du är duktig! Såå jättefina kort! Annorlunda är dom. Hoppas också att allt är bra nu hos dina kära i Thailand!Så att dom får lite lugn o ro o kan njuta av det sköna klimatet o allt där borta.

Jag var ute på en härlig sparktur i går i det underbara väder som vi haft o har fortfarande här.

Det kommer lite bilder därifrån som du nog känner igen. Det är ju ganska så mycket snö här. Riktig vinter är det. En morgon hade vi 28,3-grader här, då var vi glada att få stanna inomhus!

Ha det så bra det går med jobb o allt!Kramen på dej!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback