Promenad i parken

I går var jag först till tandläkaren och blev av med lite pengar. Sen tog jag en tur till Edsbergs slott och promenerade med kameran i högsta hugg.

Det hade hänt en del sen jag var där sist.

Fotade lite på sniskan, blir ganska effektfullt.





Svantvätt!

Mer bilder från slottet och parken
Här

Senare var jag på vårkonsert i Williams skola bilder finns här i den låsta

I dag har jag varit med Elvis och hans mamma till barnsjukgymnasten och barnläkaren, det gick jättebra. Han var så duktig. Sen skjutsade jag mamma Erica till jobbet. Elvis och jag åkte hem. Han var trött och somnade i bilen. Lämnade över honom till fadern som redan var hemma när vi kom fram. Han hade slutat tidigare. Vi fikade och Elvis sov vidare.

Nu är det dags för två nätters jobb igen. Och jag är helt slut, vill bara att det ska vara torsdag morgon så jag får sova. Men det brukar gå bra när man väl är där.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Pialotta

Underbara bilder Nilla:-)

Önskar dig det samma en riktigt fin Valborg fast du ska jobba.. kan inte kännas särskilt kul.

Vår tanke var att trilla ner till Tivoliparken.. där finns bål i kväll på HelgeÅ, men mannen komhem och var ordentligt trött.. han har hjälpt sonen hela veckan med att snickra o måla Tuvas rum.

Första Maj är du kanske ledig och då får du ta tillvara den dagen.. själv tror jag vi åker till Linnés trakter, men man kan ändra sig.. På kvällen kommer dottern och lille Wilmer hit.. fint de.

Kramar

Postat av: Ninni

Men nu har du ledigt!



Kramen

2009-05-02 @ 15:20:21
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback