Nu är alla hemma!


Den här satt på grinden när brudparet kom hem. Knåpade ihop den kvällen innan, och var ner tidigt på morgonen och satte fast den på grinden. Sen hängde vi upp ballonger och serpentiner, både ute och inne.

Sen åkte vi ut till Arlanda (svärsonens föräldrar och jag) och tog emot familjen. Så skönt att ha dem hemma igen. Dom var så bruna och fina, har haft en härlig semester. Men barnen längtade hem de sista veckorna.

På kvällen åt vi gemensam middag allihop. Och skålade för brudparet i champagne.



En av lyktorna som jag hade beställt, nu står de i köksfönstret båda två. Lyser så fint på kvällen.

Helgen har gått rasande fort. Har inte gjort så mycket. Var ner till centrum med Malena och William. William hade inget att läsa så jag hade lovat honom att vi skulle åka och köpa en ny bok. Vill gärna uppmuntra hans läsintresse. Så han ringde efter frukosten och sa att nu kommer jag upp, och mamma följer också med för vi ska köpa skor. Och så blev det. Med i bokkassen blev det också varsin bok till de andra grabbarna, och två pocketböcker till mig själv.

I går så bar det av till pappa för en fikastund. Och sen var vi och köpte present till Malena som fyller år idag.

I dag blir det stugsittardag, eller möjligen en stund i solen. Har så ont i kroppen, är trött och frusen. Så i dag blir det bara till att läsa och titta på tv, och kanske en tupplur mitt på dagen :)

Adios

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: vivan

Vad härligt att de är hemma nu!

Hoppas du haft en skön dag och fått vila dig ordentligt!Kramen!

Postat av: Pialotta

Härligt berättat. Det måste vara skönt att ha alla hemma igen. Borta bra, men hemma bäst.

Fin lykta den där du beställt.. passar där hos dig.

Kramar

2009-04-22 @ 16:14:28
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback