Glad Påsk



Glad och glad, ja inte vet jag. Risigt väder och risig kropp. Jag har jobbat två nätter nu, det var fullbelagd avdelning. Har verkligen slitigt, inte suttit någon längre stund.Men det har gått bra, ingen som har varit jättedålig. Men som sagt det känns i kroppen. Värker överallt, fingrarna domnar och jag känner mig seg, seg, seg. Och vädret gör ju inte fibrokroppen bättre precis. Nej nu får solen och värmen komma, det behöver jag och min kropp.

Sitter fortfarande i pyjamas och segar fast klockan snart är 12. Men nu ska jag försöka rycka upp mig. Elvis väntar på farmor, Tjingeling!!!!!!!!!!!! :-)

Mer foton finns
här i fotobloggen.



Och här i den låsta, Elvis hand i farmors.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Ninni

Åhh usch och fyyy har du ont..då hoppas jag värmen kommer med besked, annars får du bege dig till varmare breddgrader...ta kvasten!



Kram och GLAD PÅSK

Postat av: Pialotta

Lyllo du som träffar din Elvis denna skärtorsdag.. denna dag blev jag lite vilsen då jag kom upp.. mannen redan iväg till Wilmer.. men kvar blev jag.. Lite olika meningsurbyte i går så därför blev det så.. Går kanske fler kvastar ditåt.. Glad Påsk på dig o krya på din värk.. inget luligt, jag har haft det likadant nu några dagar.. sitter i benen på mig.

Kram o pözzen på pannan vännen

2009-04-09 @ 19:29:29
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Gunvor

Glad Påsk på dej också! Hoppas solen kommer till dej och värmer kroppen! Idenna dag har det regnat o varit urtrist väder här också! Hoppas på bättre dagar i påskhelgen. Ha det så bra det går nu o varmaste kramen på dej!

2009-04-09 @ 20:09:11
URL: http://mammasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback