Elvis är hemma.........



Äntligen!!!!!!!!!

Efter 8 veckor i Thailand med mamma och pappa, så är han hemma nu. Gick av i morse efter två nätter, sov tre timmar. Och sen i med frukost och iväg. Till ELVIS!!!!!!!!!!!!

Och han kände igen farmor, lite blyg i början. Men sen sträckte han ut armarna och kramade mig hårt och länge. La sin kind emot min, åh det var gudomligt.

Så dagen till ära bjuder jag på en bild på Elvis från Thailand. Kommer vara strängt upptagen de närmaste dagarna, så klart!

Kika gärna
här också.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Helena

Mmm, visst är det härligt med barnbarn. Jag har bara ett men guuu så kul det är.

Skönt att ha dem hemma igen kan jag tro.

Postat av: Zassi - Sara

Åh vad härligt!!



Ja både att ha varit på semester i 8V (!!) och träffa barnbarnet :)



Ha en underbar helg

/Z

2009-04-03 @ 13:02:26
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Ninni

Klart du kommer att ha fullt upp med en såån goding.

Va glad han är på bilden!



Ha en gooo helg, kramen

2009-04-03 @ 15:31:06
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback