Utmaning

Har blivit utmanad av min namne Nilla, och Tina.

Tre saker jag inte förstår:
-Varför jag inte kan gå och lägga mig trots att jag är så himla trött?
- Mobbing!
-Orättvisor!

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
-Tv-tidningen
-Glasögonfodral.
-Telefonen.

Tre saker jag gör just nu:
-Lyssnar på tv (Uppdrag granskning)
-Skriver på datorn
-Gosar lite med en hund

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
-Flytta till Österlen
-Se mina barn och barnbarn växa upp.
-Göra en pilgrimsvandring

Tre saker jag kan göra:
-Hitta bra böcker att tipsa mina vänner om.
-Baka goda lingonbullar (men nu var det länge sen)
-Sitta uppe länge på nätterna (trots att jag är jättetrött)

Tre saker jag inte kan:
-Tala om vad jag kan (varför är det så svårt)
-Dyka (läskigt att vara under vattnet)
-Vissla

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
-Din kropp
-Dina egna känslor
-Nothing else matters med Metallica

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
-Ta bättre hand om mig själv (jobbar ständigt på det)
-Måla (tavlor)
-Anlägga en gammaldags trädgård

Tre favoriträtter:
-Bosses pizza (Bosse är min svåger)
-Mammas omelett
-Min goda kycklinggryta

Tre personer jag utmanar: 

-Den som vill

 

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Zassi

Åh vilken rolig utmaning :)
Den tror jag minsann att jag snor!

Hoppas det gick bra hos mor.
Ha en bra helg!! Kram

Postat av: Nilla

Hej svejs!!
Jättekul att du antog utmaningen.
Ja jag håller med dig om att det är bättre att gå ut och äta istället för att städa, men tänk att det är så svårt att lära sig det :)

Hoppas att du blir bättre i ryggen under helgen, och stanna hemma hellre en dag för mycket, du vet ju hur lätt det är att man lyfter något barn lite tokigt och då kan det ju bli ännu värre i ryggen.
Sköt om dig nu, och hoppas du får en jätte skön helg, och såklart att din lilla mamma piggar på sig.
KRAM från Nilla

2007-05-11 @ 14:18:46
URL: http://www.frutteline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback