Min helg...

Milton
Milton, sötnosen, mormors lilla gull.

utsikt
Utsikt från köksfönstret och verandan, hos Malena & Jimmy (på landet)

Frodo
Frodo
Frodo2
Skäms lite, har jagat får.
s?ngl?dan
Om ni tror att jag tänker sova middag i sänglådan, då tror ni alldeles fel. Och det gjorde vi ju :-)

H & G
Havanna och Greta nybadade och friserade.

I torsdags var vi till Malena och Jimmy på landet. Det regnade hela dagen. Vi satt inne och kurade, och gjorde just ingenting. Precis en sån dag som jag behövde. Hade någon liten kille i knät emellanåt. Inte William då, han är ju 6 år och kryper inte upp i knät på mormor. Men däremot så fick jag ta del av hans trollerikonster hela dagen :-)

Fredagen ägnades åt mamma och pappa igen. Fikade med pappa och for runt och handlade nya kläder till mamma. Som jag sen tog med och visade henne. Hon godkände allt, kul.

I går var jag ledig från sjukhusbesök. Min moster och morbror kom hem från landet, och tog pappa med sig och hälsade på mamma. Men i stället så hade jag hundvård. Aj, aj, aj vad ryggen värkte.

I dag har jag haft det ganska skönt. Började med en liten promenad med Havanna & Greta. Gick förbi Malena och sa godmorgon. Sen hem och dukade ut frukost i solen. Satt och läste lite en stund. Och på eftermiddagen var jag till mamma. Hon blir piggare och piggare. I dag sa dom att en som klär på sig sina egna kläder och bäddar sängen själv, nog får åka hem snart :-) Hon är väl för söt. Bädda sängen själv på sjukhus. Men det känns jätteskönt att hon har blivit så pigg.

Och i morgon är det arbetsdag igen. Hoppas att ryggen håller.

Ha en bra vecka ♥

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Gunvor

Ohh vilken liten gospropp du har! Förstår att du njuter när du får snosa på denne lille man!
Och härliga nybadade vovvar också! Vad skönt att du fick ta igen dej lite innan du börjar slitet igen. Gullig mamma du har som bäddar o grejar själv, då är hon nog på bättringsvägen!Ta det försiktigt nu så det inte blir tokigt med ryggen!
Kramar försiktigt!

Postat av: Åsa

Låter som en skön helg.....men var rädd om ryggen!
Lycka till på jobbet i morgon!
Kramen!

2007-05-20 @ 19:20:01
URL: http://solskuggan.se/sickan
Postat av: Pialotta

Oh vad lille Milton (gulle gulle) är lik sin mormor:-)
Ljuvligt Nilla att få ha de sina runt om sig.. vovvarna är för söta oxså :-)
((kram))

2007-05-20 @ 21:11:43
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Zassi

Vilken härlig helg du haft :) Visst kan det vara skönt med regn - Om inte annat en ursäkt till att sitta inne :)
Finfina vovvar :) Och kul att mor din gillade det du köpt!
Kramar till dig//Z

2007-05-20 @ 22:26:33
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Eva

En sån söt liten kämpe din mamma är, blir så glad att läsa att hon bäddar sängen själv på sjukhuset :-)där finns det liv och hopp!
Milton ser så bestämt gullig ut han också *fniss* förstår att han är mormors lilla gull :-)
Din rygg...hoppas nu att den håller. Hundbad är tungt, måste göras här snart igen också...
KramKramen

2007-05-20 @ 23:05:30
URL: http://ehfwa.blogg.se
Postat av: Nilla

ååå vilken go liten kille än här Milton, han ser ut att det det himlnas mysigt i sänglådan också :)
Skönt att din mamma är på bättringsvägen, och att du fått några dagar då du kunnat bara "vara".
Nu är det ny vecka, och tänk att jag har alltid lika svårt att komma igång efter några dagars ledighet.
Ha en jättebra vecka.
Kram

2007-05-21 @ 07:57:04
URL: http://www.frutteline.blogg.se
Postat av: Helena

Vilken sötnos Milton är.Jag har inga barnbarn ännu men jag har förstått att det är nått alldeles särskilt.=)Skönt att din mamma är på bättringsvägen.
Kan förstå att det krävs en hel del pälsvård på dina små vovvar.Vi hade en Chow-Chow innan så jag vet hur mycket jobb det är med långa pälsar.
Det är skönt med bulldogar att de har en lättskött päls.Hoppas det går bra på jobbet idag och att ryggen håller.
Sköt om dig!
*Kram*

2007-05-21 @ 08:29:28
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: anna

Mille Milton gubben ser goo ut :D Äppelkinder...
Hoppas ryggen håller? Ta det försiktigt & krama på mamma lite ;)
*kram*

2007-05-21 @ 18:28:00
URL: http://organiseratkaos.blogspot.com
Postat av: pimpim11

Vilken
mysig dag du fick på landet välbehövlg
var den verkligen.
Så roligt för din mamma att få lite nya kläder det piggar upp, i alla fall mig
kram pimpim

2007-05-22 @ 08:56:34
URL: http://pimpim11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback