Barnvakt & Kalas

o & w
William & Oliver
Milton
Lillplutten
alla
Goskillar

Ja det var en intensiv dag i går. Barnbarn och senare dotter på besök hela dagen. Men det gick så bra så. Morfar och stora killarna rastade hundar på eftermiddagen, Och jag tog en långpromenad med Milton. Han somnade så fint i vagnen.
Sen lagade vi god middag och bjöd Malena på när hon kom från jobbet. Hon jobbar lite extra i kusinens barnklädesaffär.
Senare tittade vi så klart på "Andra chansen"

oliver 4 ?
Oliver 4 år!!! Hipp hipp Hurra!!!!!
oliver
Mycket presenter blev det. Men mormor och morfar var lite tråkiga. Skjorta och shorts (visserligen med döskallar på) att ha i Thailand. Häftiga solbrillor till både William och Oliver. Lillplutt fick en solhatt och badbyxor. Gissa om dom var tuffa. Visste inte ens att det fanns badbyxor för så små killar.

Och nu är mormor trött. Det har varit en intensiv helg. Har satt in lite pengar på Malenas konto, tänkte mig en klocka och en häftig handväska från Thailand hihi. 

Min blogg ser helknasig ut. Vet inte vad jag ska göra. Ska man meila till administratören, eller ska jag göra något själv eller bara vänta på bättre tider? Någon som vet? Har sett att det är flera bloggar som sett ut så här. Men några har nu fått tillbaka sitt ursprungliga utseende. Har ni fixat själva eller?

Ha en trevlig söndagkväll och en bra vecka.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Eva

Hur mår Mormor såhär dagen efter goskillarnas visit :)

KramKram

Postat av: Gunvor

Härliga killar alla tre.Vilken snäll mormor dom har.
Jag ser inget fel på din blogg. Den är fin som vanligt.
Ha det gott!

2007-03-05 @ 21:53:37
URL: http://mammasbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback