Sista sommardagen

Sägs det, så sug på detta.

Skugga/solstol

Skuggan av min solstol på stranden i Vårhallen utanför Simrishamn i
helgen.

Jag på stranden

Nilla i egen hög person. Underbart att sitta i solen och lyssna på havet.
Jag bara älskar hav och strand.

Vårhallen

Vy över hela stranden. Och inte en kotte inom synhåll. Tänk att ha en hel strand för sig själv. Konstigt att inte fler inser hur underbart det är på stranden på hösten. Det här ska jag leva länge på.

Men hösten har sin tjusning den också. Även regniga och ruggiga dagar. Tänk att komma hem från jobbet, tända ljus och dricka en kopp kaffe eller te och kura skymning. Eller krypa upp i soffan efter en jobbig dag med en bra bok. Tänk så många bra böcker man kan hinna med nu när det är slut med trädgårdsskötsel. Ha en trevlig höst :-)

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Pia

Javisst finns det en härlig tid ute där nu snart.. Kommer smygande nu. Härliga bilder vid havet. Jag är oxså en sån där stolsittare och gärna vid stranden.
Ha de gott i din solstol, men idag var det regn här. Kram

Postat av: Åsa/SOLSICKAN

Stranden är bara såå härlig......det är så fridfullt och lugnande att sitt där och ha det skönt!
ha en bra dag!
Kram

2006-09-28 @ 07:29:17
URL: http://solsickan.blogg.se
Postat av: Anna

Jag blir "sömnig" när jag hör havet rulla in..nån slags lugnande inverkan på mig? Inser att jag måste ta mig ner snart..när jag sr dina bilder!! ha det gött..

2006-09-28 @ 08:24:08
URL: http://ensammamammans.blogspot.com
Postat av: Paula

"Ja må hon leva, ja må hon leva!!!" Flåt det blev visst fel dag...
Underbara foton från havsbandet!! Jag har börjat fundera på en liten resa till Öland nu i höst...har aldrig varit där nämligen
Jag gillar havet speciellt när det är höst o blåsigt , det blir ju så mäktigt då, utom om man sitter i en liten segelbåt o maken vägrar reva seglen (det var några år sen, haha)
Kram

2006-09-28 @ 18:51:01
URL: http://paulaz.se
Postat av: Junitjej

Vad härligt det där ser ut att vara!

2006-09-30 @ 17:24:47
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback