Regnet bara öser ner!

Och jag mår skit. Huvudet dunkar och näsan rinner. Skönt med lite nostalgi då. Bjuder på några semesterbilder från Österlen. Ska snart  ner igen. Vi brukar ta en liten tripp ner på hösten och bomma igen. Hoppas att det finns lite äpplen att plocka med hem :-)

Fick nyss ett samtal från jobbet. Kriget har brutit ut!!!! P ville bara förbereda mig på hur det är när jag kommer tillbaka. Man känner ju i väggarna att allt inte är som det ska när man kommer, och då är det skönt att veta att det inte handlar om en själv. Vi har två unga tjejer som inte gör många handtag och vår föreståndare har nu sagt ifrån. Och det passade inte unga damer. Så nu görs det om än, ännu mindre. Och svordommarna haglar mellan väggarna. Stackars barn, dom lär ju känna av stämningen. Men ledningen är informerad så nu får vi se vad som händer.

Men jag tänker inte grubbla på det. Jag ska först och främst krya på mig. Så nu är det hög tid att stänga av datorn och krypa upp i schäslongen med en bra bok.

Ha en bra dag och trevlig helg, alla vänner!

Jag blir glad för kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback