Idol

Idolfantast som jag är så har jag så klart tittat i kväll igen. Så många stjärnor dom hittatde i Falun då! Nu var ju inte alla därifrån, men i alla fall. Syskonen från Järvsö var ju superduktiga, och tjejen från Uppsala också. Hockeytjejen som var med för 2 år sedan var också väldigt duktig. Ska bli spännande att se vilka som är med på slutet. Ska bli kul när det blir lite mera sång, det är ju det man ser fram emot.

Annars så är förkylningen på topp. Näsan är både täppt och rinnig, ögonen svider och jag känner mig riktigt risig. Så nu blir det till att hoppa i säng. Ska bara tvätta håret först. Vi hade ju föräldrafika i dag. Och eftersom jag jobbar på en friluftsförskola så fikar vi ju ute med föräldrarna. I dag gjorde vi en deg och rullade små bullar som alla fick platta ut och steka på vår stora grill. Det var mycket uppskattat, både av barn och föräldrar. Men som sagt det luktar rök om mig så nu ska jag ta en dusch och sen hopp i säng.

Natti natti

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Pia

Ja visst är det kul att titta på Idol..Nu börjar allvaret och undras tro hur dom lägger upp det nästa program? Många av mina favvissar kom med i går, fredags i alla fall. Tror det är många som tittar på det även om alla de där förberedande och gallningarna är lite knäppa och jobbiga.
Ha de gott.. Tjingeling och kul du gillade vad du såg inne hos mej. Du skriver en aning smått föe mej så jag har svårt att läsa, tyvärr.

Postat av: johannapannan

mååååånga som ser IDOL tydligen. jag tycker också att Hockey-tjejen är bra. Syskonen gillade jag inte. Har också flera favoriter. Och JohanL såklart.
Ska bli roligt att se vilka 20 som går vidare.

2006-09-11 @ 21:43:37
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback