Utbränd

Utbränd

Ja i alla fall den här stocken som vi hittade på stranden i Vårhallen på Österlen.

Började kl 7.00 i morse. Åt frukost med liten tös på dagis, mysigt. Sen har vi haft skogsutflykt med matsäck. Men en liten luring gick och gömde sig och åt upp sin matsäck innan vi kom iväg. Men det finns ju alltid något extra att ta med. Det var så härligt i skogen så vi glömde alldeles bort tiden. Men vi hann hem till lunchen i alla fall.

Sen hem och rasta vovvar och så iväg till sjukgymnasten. Skönt! Sen iväg till centrum och köpte present till gubben. Han fyller år i morgon, och han får minsann present. Men jag köpte mig en present själv i stället. En härlig höst/vinterjacka. Sen in på Coop och köpte tårta till i morgon. Själv jobbar jag i morgon kväll, vi har möte. Men jag hinner nog få mig en tårtbit när jag kommer hem.

Tänkte att jag skulle hitta på något bara för mig själv på torsdag när jag slutar tidigt. Men hade på känn att det var något. Tittade i almanackan och jovisst. Ska till frissan med lilla mamma.

Men jag ska försöka ta mig i kragen och göra lite roligt. Och TACK alla goa vänner för omtanken. Stor Kram till er alla. Och ha en trevlig kväll. Nu ska jag ta och kika runt och se vad ni har haft för er idag.


Jag blir glad för kommentarer
Postat av: anna

Åhh lyllos mamma som får gå till frissan? Skulle me behöva det...kraam!

Postat av: Ninni

Jag skulle också behöva gå till frissan kommer ju aldrig iväg...måste ringa snarast!!
Hade ni bara ett barn som åt frukost på dagis??
/Kramen

2006-10-03 @ 19:55:21
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Nilla

Ninni:Ja den här terminen har vi bara ett frukostbarn. Dom flesta kommer runt 8-8.30 och vi är ju ute från 7.45. Så vi tar emot barnen på gården, färdigklädda för en dag utomhus. I ur & skur. Men i ärlighetens namn så är (tyvärr) inte alla klädda för utomhusvistelse.

2006-10-03 @ 22:37:22
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Åsa/SOLSICKAN

Tack för omdömet om frisyren!
Nattinatt!
Kram!

2006-10-03 @ 22:44:44
URL: http://solsickan.blogg.se
Postat av: Pia lotta

visst ska du ha det kulet lilla Nilla Pilla som man kan killa :-))
Tårta det duger bra det.. smaskigt o så himla goddi goddi..
Kanelbulle i all sin glans, men mina hälsobullar skiner så glatt i köket och här doftar ljuvligt.
Har du testat dom? Gör det en gång då du har tid.. kalasiga vill jag lova.
Ha de nu så finemangen..
Kram

2006-10-04 @ 11:02:49
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Paula

Sådär resonerade jag också, jobbet först o främst...men det kom en dag när inte bara kroppen sa upp sig utan även knoppen! Då koncentrationen försvann, minnet försämrades osv. Då går det inte mer. Få se hur jag mår om ett år när sjukbidraget tar slut, jobbar gärna 50% om jag har förutsättningarna...
Vilket fint badkar du har till vovvarna! Här är problemet att vi måste ta in dom i duschrummet, badkar saknas! En får stå o hålla i hunden medan den andra shamponerar o sköljer. Ganska så jobbigt, o inte blir det roligare denna årstiden. Rottisen fäller päls så det står härliga till, ett bad kanske skulle underlätta...
Jag vill också kunna baka, men händerna pallar inte... Det är ju så gott med hembakat bröd! Sköt nu om dig o gör nåt kul, o visst hade du nyss födelsedag, grattis i efterskott!/kramkram Paula

2006-10-04 @ 14:40:03
URL: http://paulaz.se
Postat av: Åsa/SOLSICKAN

Tänkte bara titta in och säga godnatt och sovgott!
Kram!

2006-10-04 @ 21:49:08
URL: http://solsickan.blogg.se
Postat av: Åsa/SOLSICKAN

önskar en skön kväll!!
Ha det bra!
Kram!

2006-10-05 @ 19:44:39
URL: http://solsickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback