Ny vecka


Usch, i dag var det riktigt kallt på jobbet. Det blev raggsockor och varma kängor på fötterna. Dubbla fleccetröjor, vindjacka och överdragsbyxor. Nu börjas det.

Efter jobbet åkte jag till skolan och hämtade upp Oskar. Sen hem och ut med hundarna en sväng. Och sen ner till centrum. Var till djuraffären och hämtade en sak som jag beställt, sen apoteket (måste fylla på förråden) Stadium nästa. Provade nästan alla mössor som fanns. Tänk att man ser så knäpp ut i mössa, men jag måste ha mössa annars fryser jag öronen av mig. Till slut så hittade jag två skapliga i alla fall. Så om det är så här ruggigt i morgon så blir det mössa på för mig. I alla fall på jobbet.  ;-)

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Ninni

Ja usch ja..nu börjas det!!
/Kram

Postat av: Anonym

Ja nu är det riktigt ruggit! Det var alldeles vitt ute i morse av frosten! Fast liiite mysigt är det samtidigt.
KRAM!

2006-10-09 @ 22:15:46
Postat av: Åsa

ja,fy....nu är det snart dags för varmare plagg!
men vi har ännu inte haft vår första frostnatt härnere!
Ha det gott !
Kram!

2006-10-10 @ 08:53:45
URL: http://solsickan.blogg.se
Postat av: Anna

Hur ser mössan ut? Ifall jag ser nån ute med ett par hundar..så jag inte tjoar på "fel" människa...he he..jag längtar till jag får hit Crisse då blir det promenader...ha´t gött..

2006-10-10 @ 09:51:22
URL: http://ensammamammans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback