Kura skymning

Eftermiddagsfika

Efter allt flängande i går så var det nästan stört omöjligt att komma ur sängen i morse. Hela kroppen värkte och var stel. Det straffar sig alltid när man gör för mycket. Men hur ska man bära sig åt. Vissa saker måste man ju göra, det går inte att komma ifrån. Jag skulle egentligen börja kl 9.30 i dag, men pga inskolning så måste jag börja tidigare. Så det blev en lång dag för mig. Egentligen varken får eller orkar jag med det. Jag har ju sjukeresättning på 25 % för att jag inte orkar. Men se det tar man inte nån större hänsyn till. Men jag skriver upp varenda minut, har redan en dag att ta ut i ledighet. Frågan är bara när jag får och kan göra de. Jag ska nog ta nån dag mitt i veckan nån gång ,och bara sitta hemma och lata mig.

Väl hemma så blev det sent eftermiddagsfika för mig. Hundarna skulle ju ut först. Frusen var jag också efter en ruggig dag på dagis. Tände ljus och har suttit och kurat skymnig. Nu ska jag gå igenom Gymnasieguiden igen. Vi ska träffa Syo i morgon, Oskar och jag.

Nu ska jag packa ihop datorn, sätta mig och läsa, sticka och titta på tv. Men kanske inte allt på en och samma gång :-)

Sist men inte minst lilla "Stålmannen"

Milton

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: pimpim11

Jag tänkte oxå sätta mig framför tv och sticka lite men det blir bara en liten stund ska påfriskis och svettis vid halv nio.Ha detså bra med tv och stickning

Postat av: Anna

Åhh va mysigt..lite fika i köket..

2006-10-25 @ 21:32:15
URL: http://ensammamammans.blogspot.com
Postat av: Pia lotta

Vad flitiga alla är med det där stickeriet.. har blivit en fluga igen. Jag stickade alltid förr framför tV_burken, men nu inte alls.. bara koncentrerar jag mej på de program jag vill se.
Ikväll Bonde söker fru och Lost. Lost har spårat av tycker jag.. ett enda klumeklurium.
Såna vackra svart/vita foton på dina gulliga barnbarn..
Natt o kramen

2006-10-25 @ 22:46:48
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Ninni

Åhh va jag blir avundsjuk på dig som har barnbarnen nära.
Mina hinner ju växa så enormt mellan gångerna...ja suck!
Han är hemskt söt lilla Stålmannen!

Försök att vara rädd om dig, kramen

2006-10-26 @ 10:27:03
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Ninni

Nu stundar helgen...ha det gött, kram

2006-10-27 @ 09:52:04
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Pia lotta

Kommer in och hälsar fint.. en trevlig helg på dej och mys i soffan då stormen far och far i alla vrår..
Kram Pialottan

2006-10-27 @ 15:37:16
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback