Är det så man gör

Alla bloggares mörka hemlighet 20 kommentar(er)

Godisland Eskilstuna

(Två killar 17+ går och plockar lösgodis).
Kille 1: Det är aldrig någon som skriver några kommentarer på min blogg. Inte ens när jag skrev den där grejen med Amy Diamond!
Kille 2: Asså vaddå skriver kommentarer? Jag skriver alla mina kommentarer själv!
Kille 1: Så kan du ju inte göra!
Kille 2: Varför inte, annars är det ju aldrig nån som skriver några kommentarer. Men jag ser ju till att det ser ut som att de är verklighetsbaserade fattar du väl!



Hittat på
Tjuvlyssnat

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Snurran

Aha...ja ,så får jag nog börja göra..har en vovve blogg, där ingen skriver nått,enligt statestiken är besöken ca 35 /dag..vilket är otroligt mycket! Men ingen har "tid" att säga nått....får börja skriva själv ;)

2006-10-12 @ 22:48:59
Postat av: Anonym

Nääää jag skriver en ÄKTA kommentar här nu!!!
Trevlig helg på er!!!
Hur är det med Gräääta???
KRAMIZ!!!

2006-10-12 @ 22:51:18
Postat av: Anna

Ha ha..orkar skriva till sig själv..? Ha en bra dag..ta hand om dig! Kraamizz..

Postat av: Ninni

Ha,ha...ja den var ju bra men IP-numret avslöjar ju honom!!
Ha en riktigt skön dag, kram

2006-10-13 @ 08:47:02
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Åsa

Så det är så man ska göra......!
Ha en skön kväll!
Kram!

2006-10-13 @ 16:30:12
URL: http://solsickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback