Äntligen...........


KOLLA, KOLLA, LILLPLUTT GÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tänk att han äntligen kan ge sig ut på egna små strövtåg. Och farmors Elvis har börjat på förskolan också. I dag följde jag med pappa och hämtade honom. Det hade gått jättebra, han hade ätit, sovit och varit glad hela dagen. Så skönt! Man är ju extra orolig när det är ett barn som har varit så sjuk som Elvis.

Pappa passade på att åka och handla när farmor var på besök, mamma jobbade. Så då fick farmor en egen stund med Elvis. Vi hade sååååå mysigt.

Vill du smaka på pennan Leona.

Ska vi blogga lite farmor :o)

I kväll har vi varit ner till dottern. Det var genomgång tillsammans med grabbarnas farmor. Föräldrarna åker till Florida på 40-årskalas i morgon. Blir borta drygt en vecka. Farmor och farfar tar första passet, vi tar över på tisdag eftermiddag. Och sen tar farmor och farfar över på fredag kväll igen. Det ska lämnas och hämtas på förskola och fritids. Sen är det simskola, hockeyträning och fotboll. Det ska tas med gympapåsar, läsas läxor och  OJOJOJ. Klarar vi gamlingar detta?

Tänk på mig i mitten på nästa vecka.


***************************************************
Fotobloggen
(Mer foton och fotoutmaningar som jag är med i)
****************************************************
Prinsessangreta
("Greta" En Bichon Havanais)
****************************************************

bloglovin

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Anna dansar in..

Men en sådn liten gosig kille..kan tro att du njuter av tiden med honom..mmm livets efterrätt..som man säger..joho du orkar..allt som är roligt orkar man..ha det bäst kram från Anna.

Postat av: soffie

men åååå va fin han är å GRATTIS till de första stegen,

Nu får du jaga som bara den:O)

Ha en toppenfredag

2009-09-04 @ 16:48:44
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Synne

Hej Nilla.

Så goa bilder på de första stegen.

Den när han försöker mata katten Leona med pennan är ett blinkskudd säger jag.

Se på hans ögon hihi...



Flunsan börjar ge med sig.

Det är skönt. Men jag fick den lindriga varianten tror jag. Tack och lov.



Ja jag har goa grannbarn som har goa kusiner. De kommer alltid ner hit när de är här och hälsar på. Kusinerna alltså. Grannbarnen är här varje dag. Går ut och in som om de bodde här. Det är så skönt.

Visst har vi konstiga äppleträd här i nabolandet. Men de är vackra tycker jag. Så får fåglarna något att äta av. Lite värre med min tvätt då. Men jag har torktumlare. Det regnar ju dessutom bara iallfall ändå hihi....



Ha nu en flott vecka med barnpass. De är klart ni klarar det. Ni kommer vara trötta och utslitna när veckan slut då, men ni klarar det där galant.

Njut av barnbarnen medans ni kan.

De blir snart vuxna och då vill de inte ha kos og klems fra besteforeldre hihi.

Ha en fin helg. Kikar snart in igen.

Klems Synne.

2009-09-04 @ 21:29:14
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Pialotta

Nämen så roligt Nilla. Här väntar vi ivrigt på att Tuva ska börja gå för egen maskin. Hon är snart 10 månader, men hon har aldrig krupit eller förflyttat sig själv på annat sätt. Hon vill bara gå med mamma hela dagarna i händerna.. du kan förstå det är lite jobbigt för henne;-) Du har fullt upp ser jag.. med barnbarnen.. härligt så länge som man kan:-))

Kramar

2009-09-05 @ 01:15:20
URL: http://caffepaus.blogg.se/
Postat av: Gunvor

Åhh vilken sötnos han är lilleplutt! Och va roligt med dom första stegen på egen hand..eller fot.Här är det också smått hemma. Helena m.fam. kom hem igår. Och du må tro att Ellie har förändrats sen sist jag såg henne. Nu sitter hon rak i ryggen eller står när man håller henne. Hon vill inte ligga alls i famnen som förra gången. Och hon är glad o pigg o alert.Det är så skönt att magen har lugnat ner sej. En riktig solstråle är hon. Det är härligt med barnbarn!Det vet ju du!

Det kommer att gå såå bra för er nästa vecka!

Ha en mysig helg nu!Kramkram!

2009-09-05 @ 16:32:40
URL: http://mammasbilder.blogg.se/
Postat av: Junitjej

En sådan söt lillplutt!!

2009-09-07 @ 06:40:42
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback