Skogspromenad


Blev det i går med


I det vackra vädret.

Sen jobb i natt, inte mycket att göra. Och det blir nog inte så mycket i natt heller. Men man ska ändå vara där i 10 timmar och hålla sig vaken, nog så jobbigt.

Vaknade med huvudvärk, fikade och tog en alvedon, men det har inte släppt riktigt, få se hur det blir efter middagen. Kanske bäst att ta en till alvedon innan jag ger mig iväg.

I kväll ska jag ha makens bil. Inte det bästa jag vet. Manuell växellåda, inte bra för onda axlar(själv har jag automat). Min bil står på verkstaden. Den växlar inte riktigt bra, har vi otur måste hela växellådan bytas 30000-40000 kr lär det kosta då, inte så man ropar Hurra, precis.

Men de skulle kolla upp om det eventuellt kunde vara en givare till ABS-systemet som krånglar och ligger på. Hoppas verkligen att det är så enkelt. Lär väl kosta en slant ändå, men betydligt billigare. Håll tummarna!!!!

Finns lite mer bilder från promenaden i
Gretas blogg

Uppdatering: De ringde precis från jobbet och undrade om jag ville vara ledig i natt, det var bara ett inneliggande barn. Vad tror ni jag svarade? JAAA! Passar ju alldeles förträffligt när jag har huvudvärk och bilen på verkstad. Har inarbetade timmar att ta av, tack och lov.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: ingrid

skkönt med lite extra ledigt. Jag kompar torsd o har led fredag då går turen till stockholm och dottern. Jag o kompisen Susanne på weekend tjoho!! Träffas två helger i rad.

Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Tjenare syrran!!

Vilken tur att du kan vila knoppen istället för jobb.

Du får mysarpysa med dom små minidoggarna och kanske blogga lite.

Kram från Onslunda

2009-10-06 @ 19:31:08
Postat av: Lena

Det var ju skönt att få vara ledig när man har huvudvärk. Hoppas inte bilen blir för dyr på verkstaden. Inga roliga utgifter.

//Lena

2009-10-06 @ 19:36:56
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Ninni

Mmmm va skönt med en extra ledig natt..hoppas huvudvärken släppt!



Usch för bilar som kostar pengar...dom ska bara gå precis som med datorer jag hatar såna utlägg!



Ha en fin natt..kramen

2009-10-06 @ 19:45:06
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: soffie

guuu va vackra bilder,

Å hoppas verkligen inte det behöver bytas för herregud vilka priser,kan ju lika gärna köpa en annan bil då,

Ha en gokväll

2009-10-06 @ 22:47:02
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Christina

Så härligt att du fick ledigt, hoppas du sovit gott i natt och huvudvärken är borta

2009-10-07 @ 07:20:15
URL: http://grandmother.blogg.se/
Postat av: Gunvor

Jag säger detsamma som dom andra.Hoppas natten var god. Vilken tur du hade som slapp jobbnatten när du inte var piggelin.

Härlig skogsprom. med dina små gulliga pälsklingar.

I dag skiner solen här men blåser gör det tyvärr så alla löven hamnar på gräsmattan. Tänk att det alltid blåser åt fel håll.

Hoppas bilen var lättlagad!

Ha det så gott det går.Kramkram!

2009-10-07 @ 11:04:06
URL: http://mammasbilder.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Trevligt med överraskningar som verkligen är av postivitet.. hoppas din natt blev bättre..

Som svar hos mig.. visst tror du dig veta vem jag syftar på;-) Höll på att tappa luren..

Kram till dig o en mysdag.. kanske i skogen:-)

2009-10-07 @ 12:02:08
URL: http://caffepaus.blogg.se/
Postat av: Paula

Vilken tur i oturen! Håller förstås tummarna för att bilen bara har ett liiitet fel och inte blir så dyr!! Annars vore det ju förfärligt, kan det verkligen vara så dyrt och värt att fixa?

Hoppas huvudvärken släppt, jag har också börjat få lite värk ibland, jag som annars aldrig har huvudvärk. Ska till doktorn den sextonde, vill kolla upp blodtrycket, då man tog bort en medicin i våras. Kanske är det så att trycket stigit...

Kramen

2009-10-07 @ 18:10:47
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback