Tillfälligt avbrott..................



Det är bara för mycket nu............................

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Neeej Pillan!!!

Jag saknar dig på bloggen. Vi kan väl ta en fika i morgon. Ja en telefonfika så klart. Det är skit här också, vi kanske kan peppa varandra.

Kram världens bästa storasyrra. Från, så klart världens bästa lillsyrra.

2009-11-09 @ 17:49:12
Postat av: Ingrid

fin bild!! Vi ses när du kommer tillbaka, kram

Postat av: elmida.se

Ta en paus du, kom tillbaka när du känner dig redo.

KRAMAR!!!

2009-11-10 @ 13:11:57
URL: http://elmida.se
Postat av: Daniel

Vi väntar.

2009-11-10 @ 14:28:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Barbro

Ja, det kan vara skönt med en paus ibland, bara det inte blir en vana, då kan det vara svårt att komma igen. Kramar Olle hälsar.

2009-11-10 @ 19:15:01
Postat av: Anonym

Pausa du om du känner för det! Jag pausar också några dagar nu framöver. Vet inte hur länge.Ska läggas in på lungkliniken några dagar för en genomgång bl.a.bronkoskopi. Men det går nog bra för det har jag varit med om några gånger förut.

Kramar till dej Nilla!

2009-11-10 @ 21:57:21
Postat av: Gunvor

Min adress kom inte med, men det var jag som skrev härovanför!

2009-11-10 @ 21:59:51
URL: http://mammasbilder.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Lilla Nilla Pausa du och ta dig en kaffe och en tårtbit.. du behöver det säkert.. Stor kram till dig


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback