Vart tog våren vägen?


Det snöade i går också, men nu har det slutat. Det är fortfarande några minusgrader, och snön ligger kvar. Visst är det vackert, men det känns lite onödigt när det kommer nu. Det blir ju i alla fall slask av det om någon dag. Och så mycket olyckor som det har inneburit. Nä, det var onödigt med snö igen.

Längtar till våren nu, och min fina lilla Alpclematis.

Men den är ganska vacker nu också med sina små lurviga bollar.

Så söta.


I dag ska jag åka till mammas grav. Hon har namnsdag, Viktoria. Ska tända ljus och köpa en liten ros och lägga hos henne.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Pialotta

ja du Nilla det här vädret fortsätter och överraskar.. det ligger snö i luften här och det lovas komma hit under kvällen.. I förmiddags hade vi strålande sol och riktigt Vårlikt.

Hatar det här vädret som är nu i kväll här.. den där värken kommer som ett brev på posten ..

Jovist är det svårt med namn på de små.. Man ska trivas med det, det ska passa, det ska vara lätt som en plätt att säga .. så ska den lelle som snart blir större och vixen oxså trivas med sitt namn.. jag tror det löser sig bara de kommer hem från sjukhuset. Det verkar inte som de kommit hem ännu.. ingen ringsignal idag från Gabriella, som säkert betyder att de har fått stanna kvar.

Snart kommer de säkert hem.. helgen är mycket nära nu igen;-) Hemskt det här vad det rullar på..

Ha de gott vännen vi hörs. jag har legat lite lågt nu med att kommentera.. så är det ibland. Kramar

Postat av: Ninni

Vi har prins&prinsess dag varje år...näää inte ska jag vara prinsessa inte..haha!



Ja nu snöar det här,,bläääää!!Ha det gott, kramen

2009-03-12 @ 16:42:25
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback