Underbar dotter

106620-206

Lilla Milton, nerbäddad i vagnen.

106620-207

Hur go som helst!!!!

Malena ringde och kollade hur det är med sjuka mamma. Sen tittar hon in när hon är på väg till skolan för att hämta William. Och lämnar över en påse med lussebullar och två filmer. Tack stumpan :-)

Så nu har jag tittat på Djävulen bär Prada. En alldeles lagom mysfilm för sjuklingar. Meryl Streep kan ju verkligen spela djävulska kvinnor.

Natten har varit hostig, har suttit och sovit i vardagsrummet igen. Annars får ingen någon ro om nätterna. Har ringt vårdcentralen, fick tid i morgon. Men dom kan väl inte göra så mycket, har ju redan antibiotika och hostmedicin. Men jag ska be om en annan hostmedicin. Och sen är jag ju rädd att få lunginflammation. Har haft det en gång och det var inte roligt. Då var jag sjukskriven i 5 veckor.

Skulle åkt till frissan med lilla mamsen i morgon, men det skjuter vi på. Vill inte smitta ner varken henne eller frissan. Fick en ny tid för mamma nästa vecka i stället. Då hinner hon bli fin till jul i alla fall.

Tack för alla krya på dig -hälsningar, jag gör så gott jag kan :-)

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Anna

Så ska det vara..man hjälper varandra med det man kan!! Så va det med mamma & mig oxå...
Jaha..när ska vi dejta i skogen då?? Säg till när du orkar & kan?..Må så gott..krya på dig gumman!

Postat av: Snurran

Krya på dig...!Gullig lilla Milton !

2006-12-07 @ 14:58:45
Postat av: Anna

En liten söt-bebis minsann! Har ett kusinbarn jag är fadder åt. Hon är 4 mån. Tyvärr bor hon i Göteborg, å det är alldeles för långt bort...Ta hand om dej. Anna

2006-12-07 @ 15:46:21
URL: http://annaspytt.blogg.se
Postat av: Estelle

Va sööt!

2006-12-07 @ 19:29:04
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback