Fotosöndag, "kort skärpedjup"

Fotosöndag och kort skärpedjup. Så många foton det blev. Det här är bara ett fåtal av alla de bilder som jag tagit under veckan.



Men jag tror att mina skor får vara med. Som ett av två foton som jag ska ladda upp på Flickr i gruppen Fotosöndag.



Det här är ju också en favorit.



Den här är jag också väldigt förtjust i.



Stockrosor...ett måste här på Österlen.



Och katten Melvin. Åh, vad det kliar.



Och sist ett par andra favoritskor.

Ja vad ska jag nu välja till Fotosöndag, bara två bilder, svårt. Tror ändå att det blir foto ett och två.



Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg & bilder.

Checka gärna min blogg & tyck till om mina

tagna bilder,tack !

2010-08-14 @ 12:12:30
URL: http://standingcarla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva:

Trackback
RSS 2.0