ÖSTERLEN



 
Fritiof Nilsson "Piraten" i Kivik

Forsamölla




Vårt eget lilla paradis på Österlen






På midsommarafton år 2000 skrev vi kontrakt på denna underbara lilla

länga mitt på Österlen. Det har vi aldrig ångrat. Här finns allt, sol, vind

och hav. God mat och goda vänner. Här tillbringar vi så mycket tid vi kan.

 



Rapsfälten





Vitemölla

Och sist men inte minst "Havet"



Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Skjutgalen

Såå fina bilder från Österlen. Själv kommer jag från Dalarna och mashavet Siljan, men varje vår v 17 de senaste fyra (fem?) åren har vi besökt Österlen och jag förstår din förtjusning över det underbara landskapet. Skulle inte ha något emot att bo där ett längre tag för att njuta av vyerna. Men Siljan är vacker den också.....

2009-06-11 @ 11:20:52
URL: http://blogg.passagen.se/ojojojda/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva:

Trackback
RSS 2.0