ÖSTERLEN maj 2009

På väg ner till stranden vid Knäbäckshusen. Kapellet i förgrunden.


Här hörde vi Näktergalen.

Fikapaus, innan vi klättrar ner för trappan.















Fotspår i sanden. Dock inte från mina små vänner.

Så vackert!



Och här kommer helt plötsligt Svanarna som jag även har i fototriss.



Nu ska vi upp för trappan.

St. Nicolai kapell.















Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Gunvor

Åhh.. men har du äntligen fått komma dit till ditt älskade Österlen. Jag blir så avundsjuk för det ser helt underbart ut. Åhh va ni ska mysa nu.Och sommaren är där redan ser det ut som. Här uppe blåser det isvindar.Inatt var det nollgradigt o förra veckan när jag var borta var det flera minusgrader på nätterna, så nu har allt stannat upp.

Till helgen kommer Helena m.fam. hem hit o ska fira sin pappa som fyller år, så då får jag träffa Ellie igen. Sen ska hon o hennes mamma stanna hos oss i en hel vecka.Pappan åker hem o jobbar. Det ska bli så kul att få ha dom hemma här.

Ha det så underbart där nere. Kramkram!

2009-05-12 @ 21:40:04
URL: http://mammasbilder.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ännu fler vackra bilder...skulle gärna ligga där på stranden och njuta när det är varmt&skönt!

2009-05-14 @ 17:24:36
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Paula

Hej! Ja om du inte får ro i själen och glädje i bröstet av dom vyerna, då vet jag inte...hihi

Underbara vyer du har där nere, förstår att ni längtar och längtar!

Göken har jag faktiskt hört här redan för ett par veckor sedan. Och häggen börjar slå ut även här, de som står i soligaste läget. Vi har också blåsigt och svalt, så när ungarna snart kommer tror jag vi grillar ute o äter inne!

Kramen

2009-05-16 @ 16:03:06
URL: http://paulaz.se
Postat av: Pialotta

Jag känner igen vartenda fotsteg du tagit där i Knäbäckshusen.. visst är det vackert där..

Kramar

2009-05-17 @ 20:34:57
URL: http://caffepaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva:

Trackback
RSS 2.0