Haven


Öppet, vilken tur.

Ett fantastiskt ställe för den trädsgårdsintresserade.



För mig som älskar pelargoner var det rena himmelriket.





Ännu mer Pelargoner.













Uppstammade rosor hör också till favoriterna.

Tänk att sitta här en stund under Citronträdet.














Här kan du läsa om HAVEN, och se mer bilder.

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Gunvor

WOW vilket underbart ställe. Jag älskar också pelargoner. Har hela fönstret fullt ute på altan och några ute i det fria.Men mina har varit så sen i blomningen i år så dom har nyss startat. Men dom klarar sej länge därute på hösten också.

Kan tänka mej va ljuvligt att gå där o bara njuta av allt det vackra.

Hoppas solen stannar ett tag nu. Det har varit riktigt varmt ett par dar här också.

Ha det så skönt.Kramen!

2009-08-05 @ 19:26:06
URL: http://mammasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva:

Trackback
RSS 2.0