Fotosöndag, Motljus

Första gången jag är med i Fotosöndag. Temat denna vecka är motljus. Provade att fota soluppgången från balkongen på jobbet tidigt i morse, inte så lyckade bilder. Sen fotade jag lite i trädgården i morse när jag kom hem. Och på eftermiddsagen när jag sovit klart efter att ha jobbat sista natten före semestern JIPPI!!! så tog jag Harry med mig på en fotopromenad. Tänkte att solen skulle stå i rätt läge vid det lilla kärret. Och inte bara det, utan till min stora glädje var kärret fyllt med de allra vackraste små Näckrosor, vilken bonus. Men att sen välja ut två bilder....det var inte lätt. Men så småningom så blev det.....



Den här....helt underbar.



Och denna...magisk.

Men jag visar några av alla de andra bilderna också.



Mer Näckrosor....



Och ännu mer Näckrosor.....



Och en till.....



Och nu den sista....sen har jag ytterligare ett gäng Näckrosor i bildarkivet ;o)



Och Pionen som jag fotade i morse.



Ser ju nästan ut som en Näckros.



Och Svartplommonträdet i motljus....



Med de vackra röda bladen.



Och så här vacker är Harry...min promenadkompis...i motljus.


Min bästis!



Och i morgon söndag, kommer alla bidrag till Fotosöndag/Motljus finnas här:




Prenumerera gärna på min blogg:


bloglovin

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

Tack för erbjudandet om att välja vilken blomma jag vill. Men jag skiter i blommorna och väljer Harry sen får du säga vad du vill.

Var så god snälla du!!! Inte behöver du tacka för att jag snor Harry. Jag gör det med glädje.

2010-07-04 @ 08:03:14
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Barbro moster

Vilka vackra bilder du tar. Helt fantastiska, har du gått på nån kurs och lärt dig? Ha det bra i värmen och lycka till med flytten. KRAM

2010-07-06 @ 11:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva:

Trackback
RSS 2.0