The Nut House


The Nut House Har jag besökt i dag. Där finns det Växthusutställning och gott kaffe. Och lite försäljning av växter, krukor och lite trädgårdsinredning.


Jag skulle så himla gärna vilja ha ett växthus i trädgården på Österlen.

Ett som man både kan ha växter, och sitta och äta eller läsa en bok i.

Men det kostar. Men drömma får man väl göra i alla fall.

Vackra höstfärger. Börjar väl bli dax att byta ut sommarblommorna i krukorna nu.

Vackra tavlor av taklök.

Vacker stol. Jag får nog kolla upp vad jag har i mina skrymslen och vrår på Österlen. Kanske det finns någon användbar stol.

Blev lite kaffesugen när jag gick omkring och tittade på allt fint.

Kaffe och morotskaska, Mums!

Ser ni att bordet är en dörr.

Vackert rostigt gammalt gångjärn.

Först tyckte jag bara att det var ett vacker gammalt bord, men sen såg jag ju att det var en dörr. Så mycket fint och roligt man kan göra av gamla saker.

Sen tog jag en promenad ner till sjön, men det visar jag en annan gång.


***************************************************
Fotobloggen
(Mer foton och fotoutmaningar som jag är med i)
****************************************************
Prinsessangreta
("Greta" En Bichon Havanais)
****************************************************

bloglovin

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Lena

Fina bilder.

Drömma måste man få göra det tillhör livet.

//Lena

Postat av: ingrid

Så mycket fint, där hade jag kunnat gå länge!! Gillar såna ställen där man kan få inspiration! Ha en bra dag, nu ska jag snart till jobbet, nästan helt pigg igen.

2009-09-03 @ 08:53:38
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Åh du så fint.. så det är du som har helhet och detalj.. jag blir ibland så förvirrad om vilken som har de olika fotokedjerna;-)

Ha de gott kram

2009-09-03 @ 10:10:02
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Mmm!!! Ser ut att smaka smaskens.Var det godare än Olof Viktors.

Kram Syster

2009-09-03 @ 14:02:34
Postat av: Anna ..dansar in

Suck...jaaaaaaa och typ jaaaaa igen..helt magiskt fint..men bara det att du har ett hus på Österlen..gör att du inte alls ska behöva känna nåt habegär..du har ju redan allt man kan önska..kram på sig från Anna

2010-03-16 @ 16:46:10
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Här kan du skriva:

Trackback