Uppdrag

Fick ett uppdrag av Pialotta, att visa min tionde bild i bloggarkivet. Eftersom uppdraget gavs i min fotoblogg så kikar jag naturligtvis i det arkivet. Och nog är det lite lustigt...Pialotta skriver en kommentar som lyder så här: Tog cykeln till Österlen bara för att ge dig ett uppdrag. Och just då befann jag mig på Österlen. Och min tionde bild då..........ja den är från Österlen. Min lilla skånelänga. Just där satt jag och filisoferade när uppdraget kom.




Skickar inte vidare till någon speciell, den som vill kan hänga på.


Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Pialotta

Helt klart sammanträffande;) Verkligen ett fint hus ni bor i där nere:) Förstår du längtar alltid ner till vackra Österlen.

Kram

2010-06-17 @ 18:35:39
URL: http://caffepaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva:

Trackback
RSS 2.0