I PAPPAS TRÄDGÅRD


Men nu har du väl gått fel ändå!

Det är ju jag som bor här.

Med mina ungar.

Hallå, jag är hungrig. Skynda dig på.

Pausar bara lite. Kommer snart.



Utsikt mot sjön.











Vilket hantverk.

Och sist men inte minst, Syrenerna.

 Follow Fotobloggen

Jag blir glad för kommentarer
Postat av: Barbro

Det är väldigt vad du är duktig på att fota. Du ser verkligen det lilla extra i blommor och blader,du verkar att vara en riktig naturmänniska.

Min hårddisk kraschade härom veckan och naturligtvis har jag varit dålig på att spara säkert.Alla e-postadresser är borta t.ex. jag blir tacksam om du skickar ett mail så jag får din adress. Kram Barbro

2009-06-03 @ 19:33:26
Postat av: Gunvor

Åhh så mysiga bilder. Jättefina på fågelholken med sina inneboende.Men getingen hade nog åkt fel. Det är en ljuvlig tid nu med blommor o grönt. Härliga dofter på kvällarna. Men nu är det riktigt kallt här. Idag har det blåst som sjutton. Jag har äntligen fått ner fröna i jorden. Jag har ett litet trädgårdsland där jag har sått morötter, dill, persilja ,sallad o ärter.Helena vill gärna att det finns sockerärter när hon kommer hem på sommaren.En tomatplanta har jag också satt ner i kruka. Nu vill jag ha lite regn så man slipper vattna så ofta.Jag har förvattnat i dag. Ja det är vad jag sysslat med idag.

Hoppas dina jobbnätter går bra! Kram, kram!

2009-06-03 @ 21:16:02
URL: http://mammasbilder.blogg.se/
Postat av: Paula

Oj va fint din pappa bor, med sjöutsikt o allt! Här avstannade nog framfarten i naturen med den kalla temperaturen, men det tycker jag är okej så något också blommar i midsommar. Grannen ska säkert fira en studentson idag för dom har pyntat hela trädgården.

Ha en fin helg!

2009-06-05 @ 11:17:01
URL: http://paulaz.se
Postat av: Victoria

Åh, det är sådär "sommar" ser ut på bild :)

2009-06-17 @ 18:53:11
URL: http://misslupinus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva:

Trackback
RSS 2.0